اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 02:02

شنبه, 28 آبان 1401 ساعت 14:53
  • .

با تجمع‌های غیرقانونی در مراکز خدمات‌رسان برخورد می شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

  دادستان عمومی و انقلاب بجنورد گفت: برپایی هرگونه تجمع غیرقانونی به خصوص در مراکز خدمات‌رسان به مردم جرم محسوب شده و با آن برخورد قانونی می شود.

 به گزارش نسیم امروز به نقل از ایرنا، سید جلال ایلالی اظهار داشت: به شهروندان توصیه می شود از برپایی و یا حضور در هرگونه تجمع غیرقانونی به خصوص در مراکز خدمات‌رسان اجتناب کنند.

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد افزود: دستگاه قضا با اخلالگران نظم عمومی مطابق قانون برخورد می کند و در این مورد هیچگونه اغماضی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: اخلال در خدمات‌رسانی به مردم در مراکزی که محل تردد بسیاری از مراجعان و بیماران است، عمل مجرمانه محسوب می‌شود و در این زمینه در برخورد با مجرمان هیچگونه اغماضی نخواهیم داشت.

ایلالی گفت: با کسانی که با انتشار فراخوان‌در فضای مجازی، مردم را به تجمع در مقابل مراکز خدمات رسان دعوت و تحریک می‌کنند، برخورد قانونی می شود.

وی افزود: از خانواده ها انتظار می رود تا مراقبت های لازم از فرزندان خود داشته باشند و از حضور در تجمع های غیرقانونی ممانعت به عمل آورند.

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد خاطرنشان کرد: آنان که تلاش دارند تا در نظم عمومی اخلال ایجاد کنند، شناسایی و با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت در شمال‌شرق کشور واقع است.

آخرین ویرایش در یکشنبه, 29 آبان 1401 ساعت 09:53
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره