اخبار برگریده
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403 21:42

سه شنبه, 24 آبان 1401 ساعت 12:53
  • .

تجلیل از برترین های صلح و سازش در حوزه اصناف

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

طی مراسمی –که به همت مرکز توسعه حل اختلاف خراسان شمالی در مجمع امور صنفی استان برگزار گردید- از برترین های صلح و سازش در هیأت های حل اختلاف اصناف استان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان در این مراسم از پنج هیأت حل اختلاف اصناف استان -که در حوزه هایی از قبیل اتحادیه میوه و تره بار، الکتریکی و تلفن همراه و تعمیرکاران لوازم برقی و خانگی فعالیت می کردند و بهترین عملکرد را در زمینه رفع اختلافات و حصول سازش در حوزه فعالیت های صنفی داشتند- تجلیل و قدردانی شد.

رئیس توسعه حل اختلاف خراسان شمالی در این آیین از حصول سازش پایدار در 93 درصد پرونده اختلافی طرح شده در هیأت های حل اختلاف اصناف استان در سال 1400 و همچنین طی 7 ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.

سیدابراهیم محجوب گفت: در سال 1400 از مجموع 2100 فقره اختلافات صنفی مطروحه در هیأت های حل اختلاف اصناف، تعداد 1950 فقره و نیز در طی 7 ماهه سال جاری از مجموع 761 فقره موضوعات اختلافی در حوزه اصناف تعداد 708 فقره به سازش منجر گردید و در حقیقت در نتیجه این موفقیت و تلاش های ستودنی از تشکیل این تعداد پرونده در شعب و محاکم دادگستری پیشگیری شد.

رئیس توسعه حل اختلاف استان همچنین با اشاره به ضرورت توسعه فعالیت های داوری اصناف از راه اندازی مرکز داوری اتاق اصناف در استان خبر داد.

محجوب تصریح کرد: با تشکیل و راه اندازی این مرکز از این پس پرونده های اختلافی که در آنها شرط داوری پیش بینی شده جهت تعیین تکلیف به مرکز اتاق داوری اصناف ارجاع می شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره