اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 20:07

یکشنبه, 17 مهر 1401 ساعت 14:25
  • .

پیشگیری رکن مهم پیشگیری از بروز تخلفات است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: پیشگیری، رکن مهم و بستر ساز در عدم بروز تخلفات است لذا تمام دستگاه های اجرایی و نظارتی باید این موضوع را سرلوحه اهداف خود قرار دهند.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد در آئین تکریم و معارفه بازرس کل استان خراسان شمالی که در محل دادگستری استان برگزار شد، اظهار کرد: پیشگیری، رکن مهم و بستر ساز در عدم بروز تخلفات است لذا تمام دستگاه‌های اجرایی و نظارتی باید این موضوع را سرلوحه اهداف خود قرار دهند.

وی با تاکید بر جایگاه سخت و تصمیم ساز سازمان بازرسی گفت: این جایگاه باید با اندیشه، تفکر و دورنگری همراه باشد تا شاهد برقراری قانون و مقررات در تمام سطوح جامعه باشیم.

حسین نژاد افزود: ضروریست تا مدیران دستگاه‌های اجرایی با هماهنگی‌های ایجاد شده در راستای تصمیمات شبه انگیز با کارشناسان تخصصی سازمان بازرسی درصدد ارائه راهکارهای قانونی باشند.

وی تلاش برای اعتماد سازی در بین مردم را بسیار مهم دانست و گفت: در این برهه از زمان اعتماد سازی بین مردم از هر چیزی مهم‌تر و باارزش تر است زیرا این امر موجب تعامل دو سویه و جلوگیری از هر نوع عواقب خواهد شد.

حسین نژاد به اغتشاشات اخیر کشور اشاره کرد و گفت: سلطنت طلبان با تجارت و پول اندوزی درصدد ایجاد اغتشاش در سطح جامعه هستند اما مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه، محکم و استوار به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند.

گفتنی است: در این آئین از زحمات احمد مهر پرور تقدیر و صادق اسپیدکار به عنوان مدیر کل جدید سازمان بازرسی استان معرفی شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره