اخبار برگریده
چهارشنبه, 29 فروردين 1403 03:19

یکشنبه, 06 شهریور 1401 ساعت 11:44
  • .

رئیس کل دادگستری : مجتمع صنعتی اسفراین، نماد خودباوری،نوآوری و خلاقیت جوانان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی از بخش های مختلف مجتمع صنعتی اسفراین بازدید واز نزدیک در جریان روند امور و فرایند تولید انواع محصولات فولاد آلیاژی قرار گرفت.

به گزارش نسیم امروز، حجت الإسلام و المسلمین رضا براتی زاده به همراه تنی چند از مقامات قضایی ضمن بازدید از مجتمع صنعتی اسفراین بر تداوم حمایت مؤثر دستگاه قضایی از چرخه تولید و اشتغال در این مجموعه صنعتی تأکید و تصریح کرد: طبعا آنچه که باعث شده این مجمومه بتواند بعنوان نماد خوباوری،نوآوری و خلاقیت مطرح شود؛ تلاش های شبانه روزی جوانان متعهدی است که برغم وجود مشکلات فراوان میدان را خالی نکردند و با اتکاء به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب-حضرت آیت الله امام خامنه ای(حفظه الله تعالی)- و اجرای سیاست ها و برنامه های اقتصاد مقاومتی توانستند علاوه بر اشتغال زایی ، رونق و شکوفایی اقتصادی را برای استان و کشور به ارمغان آوردند و باید اذعان داشت این همه شور و نشاط و انگیزه زایدالوصف برای کار و فعالیت ، واقعا در خور تحسین و ستودنی است و قطعا ما را نسبت به آینده امیداورتر می کند.

وی خاطرنشان کرد:امروز مفتخریم که نتیجه زحمات شما عزیزان در این مجموعه صنعتی به بار نشسته و بعلاوه موجب شده تا کشور از بسیاری جهات از بیگانگان، بی نیاز شود و همچنین با تقویت روند اشتغال زایی با رویکرد بومی گزینی و بکارگیری جوانان همین خطه، فرایند رشد و بالندگی به سمت توسعه و ارتقاء استان همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین براتی زاده، عملیاتی سازی شعار سال و تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری را از جمله مهمترین تکالیف،وظایف و مأموریت های مسؤولین، متولیان امر و از جمله مدیران و دست اندرکاران حوزه های اقتصادی و تولیدی برشمرد و سپس با اشاره به قابلیت ها و توانمندی های مجتمع صنعتی اسفراین اظهار کرد: طبعا چنین ظرفیت ارزشمند در این واحد بزرگ تولیدی و صنعتی و نیز اشتغال و بکارگیری نیروهای جهادی، انقلابی و بومی می تواند ضمن اجرای طرح های دانش بنیان و توسعه اقتصادی، دیگر اهداف پیش بینی شده در شعار سال را به بهترین وجه ممکن، محقق نماید.

مقام عالی قضایی استان همچنین از تلاش های مضاعف و همت والای کارکنان مجتمع صنعتی اسفراین در جهت حفظ و ارتقاء روند خوب تولید به ویژه در این شرایط سخت تحریمی، تقدیر و تشکر کرد و اظهارداشت: مجتمع صنعتی اسفراین، قطب عظیمی است که با همت درخشان، درایت و مدیریت جوانان متعهد و دارای اندیشه و طرح و برنامه فرماندهی می شود و با توجه به اشتغال بسیاری از سرپرستان خانواده ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این مجموعه، نرخ بیکاری و آسیب های اجتماعی بطور محسوس کاهش داشته است که این موضوع در نوع خود بسیار مهم و با ارزش است.

سعید کاظمی، مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین نیز ضمن خیر مقدم به رئیس کل دادگستری استان و هیأت همراه گزارشی از طرحهای توسعه ای انجام شده در این مجتمع ارائه و در ادامه از حسن توجه و حمایت های دستگاه قضایی از تولید و سرمایه گذاری در استان قدردانی کرد.

بازدید از مجموعه های صنعتی آذین فورج و گلچین فوم از دیگر برنامه های رئیس کل دادگستری استان در سفر به اسفراین بود.

مدیران این واحدهای تولیدی نیز حضور مقام عالی قضایی استان در این دو مجموعه را مایه قوت قلب دانستند و حمایت دستگاه قضایی از تولید و سرمایه گذاری در استان را بسیار سازنده توصیف کردند.

مجتمع صنعتی فولاد اسفراین، بعنوان بزرگترین مجموعه تولیدکننده محصولات فولاد آلیاژی در خاورمیانه به شمار می رود و نیز مجموعه صنعتی آذین فورج با بیش از پانزده سال سابقه تولید و ساخت انواع سیلندر و لوله های آلیاژی، بزرگترین شرکت بخش خصوصی در استان خراسان شمالی است.

گفتنی است شرکت گلچین فوم، تولیدکننده انواع یونولیت سقفی و محصولات ساختمانی با پایه فوم می باشد که در کیلومتر سه جاده اسفراین–جاجرم و در عرصه ای به مساحت حدود 2 هکتار قرار دارد.

خبرنگار : احمد عابدی

آخرین ویرایش در سه شنبه, 08 شهریور 1401 ساعت 09:25
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره