اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 04:41

شنبه, 24 مهر 1400 ساعت 15:03
  • .

افتتاح ساختمان اداری دادسرای عمومی و انقلاب اسفراین

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

ساختمان اداری جدید الإحداث دادسرای عمومی و انقلاب اسفراین با حضور رئیس کل دادگستری خراسان شمالی و تنی چند از مسئولان محلی افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش نسیم امروز، ساختمان اداری جدید الإحداث دادسرای عمومی و انقلاب اسفراین با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و همچنین امام جمعه،فرماندار و تنی چند از مقامات اجرایی، نظامی و انتظامی بومی و محلی این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

حجت الإسلام والمسلمین جعفری،رئیس کل دادگستری استان، در آیین افتتاح ساختمان اداری دادسرای عمومی و انقلاب اسفراین، ضمن تبریک پیشاپیش هفته وحدت و ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام(ص) و میلاد مبارک امام صادق (ع) ، به وظایف و مأموریت های مهم دستگاه قضایی در ابعاد مختلف به ویژه در حوزه حفظ کرامت کارکنان قضایی و اداری و تکریم مراجعین اشاره و تصریح کرد: بدون تردید یکی از اولویت ها و دغدغه های جدی دستگاه قضایی توجه به موضوع حفظ کرامت همکاران و مراجعین است و افتتاح این ساختمان اداری نیز گامی در جهت توسعه امکانات رفاهی و تسهیل روند دسترسی بهتر و بیشتر به خدمات قضایی خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: باور داریم چنانچه امکانات بیشتری در اختیار دستگاه قضایی باشد فرایند ارائه خدمت نیز به نحو مطلوب تری صورت خواهد گرفت و زمینه ها و موجبات احقاق حقوق شهروندان نیز تسریع خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان، اعتماد عمومی را بالاترین سرمایه دستگاه قضایی کشور دانست و عنوان کرد : بهبود سازوکارها و شاخص های عملکردی در نظام جمهوری اسلامی به ویژه در دستگاه قضایی یک امری بسیار مهم و از جمله واجبات الهی است و انتظار داریم همگی با اتکاء به تفکر انقلابی و بهره گیری از روحیه جهادی تلاش کنند تا سطح کارآمدی این مجموعه نیز بنحو قابل توجهی ارتقاء یابد و بتوانیم با مجاهدت بیشتر به نقطه مطلوب و سرمنزل مقصود برسیم.

گفتنی است: ساختمان اداری دادسرای عمومی و انقلاب اسفراین به مساحت 1480 متر مربع در زمینی به مساحت 5 هزار و 700 متر مربع احداث و یوم جاری افتتاح و به بهره برداری رسید.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره