چاپ کردن این صفحه .
سه شنبه, 22 اسفند 1402 ساعت 08:34
  • .

به دلیل خطرات احتمالی چهارشنبه سوری ؛ بوستانهای بجنورد بسته شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: بوستان های "بش قارداش" و "باباامان" در شهر بجنورد به دلیل خطرات احتمالی چهارشنبه پایانی سال بسته شد.

به گزارش نسیم امروز، سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: این تصمیم برای حفظ امنیت شهروندان و برای جلوگیری از حادثه و کاهش و به حداقل رساندن خطرات و آسیب های ناشی از اجتماع مردم برای برگزاری آیین چهارشنبه سوری اعمال شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه قربانیان حادثه های چهارشنبه سوری اغلب جوانان و نوجوانان هستند، به خانواده ها توصیه می شود که مراقبت های لازم از فرزندان داشته باشند و خطرات مواد محترقه دست ساز که منجر به آسیب های شدید جسمی برای شهروندان خواهد شد را هشدار دهند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی افزود: گشت های پلیس تاکنون منجر به کشف ۷۵ هزار عدد انواع مواد محترقه در سطح استان شده است که برخی از این ترقه ها بسیار خطرآفرین و خطرناک هستند.

وی با بیان اینکه نیروهای پلیس در چهارشنبه آخر سال در تمامی بوستان ها و تفرج گاه ها حضور دارند افزود: پلیس با متخلفان و بر هم زنندگان امنیت در جامعه برخورد قانونی انجام می دهد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: افراد متخلف چهارشنبه سوری که دستگیر می شوند، تا پایان عید در بازداشت هستند و خودروها هم در این مدت در توقیف خواهند بود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn