اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 05:02

چهارشنبه, 11 آبان 1401 ساعت 10:44
  • .

تحول تاب آوری شهری با رویکرد پدافند غیرعامل

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: توجه و تحول تاب آوری شهری در راستای مواجهه با بحران ها و مخاطرات طبیعی و با رویکرد پدافند غیرعامل یک اصل و ضرورت است.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در همایش آموزشی و توجیهی پدافند غیرعامل استان ، یکی از موضوعات مهم دنیا را توجه به تاب آوری شهرها در راستای جلوگیری از هجمه های نظامی و بلایای طبیعی دانست و افزود : برای افزایش تاب آوری شهرها ، موضوعات انسان ساخت باید در اولویت قرار گیرد زیرا اگر دشمن ما را مورد هجمه قرار داد باید نقاط امن با طراحی های قوی برای مردم ساخته شود.

وی اتخاذ تدابیر و راهکارهای آماده برای برقراری امنیت بیشتر در شهر ها و سکونتگاه ها را مهم دانست و گفت : به دلیل اینکه امکان طراحی و مقابله همیشه وجود دارد نباید به این موضوع بی تفاوت بود .بنابراین توجه ویژه به پدافند غیرعامل یک اصل و ضرورت است.

حسین نژاد بر آمادگی دفاعی ، نظامی و اقتصادی تاکید و خاطر نشان کرد : از آنجاییکه با تمام زیر ساخت ها با موضوع پدافند غیرعامل سر و کار داریم لذا با پیشرفت دانش بشری مجبور هستیم تا مراکز شهرها تاب آوری لازم را داشته باشد.

وی در پایان به اهمیت روز سیزده آبان هم اشاره کرد و افزود : سیزده آبان موجب شد تا تمام دسیسه های دشمنان برملا شود بنابراین در راستای پدافند غیرعامل معنوی در راهپیمایی روز سیزده آبان شرکت خواهیم کرد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره