اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 05:23

یکشنبه, 18 ارديبهشت 1401 ساعت 08:16
  • .

گروه های جهادی سفیران انقلاب اسلامی هستند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت : گروه های جهادی سفیران انقلاب اسلامی هستند زیرا دلسوزانه اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را دنبال می کنند.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی استان خراسان شمالی ، از گروه های جهادی بعنوان گروه های ارزشی یاد کرد و افزود :حضور پررنگ و معنوی گروه های جهادی در مناطق مختلف برگیرنده پیام معنوی و احیای ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

وی خاطر نشان کرد: گروه های جهادی بی ریا و صادقانه با روحیه همدلی در مناطق مختلف حضور می یابند تا خدمات آموزشی ، پزشکی و عمرانی را ارائه دهند.

حسین نژاد از ارز ترجیحی بعنوان غده سرطانی یاد کرد و گفت : موضوع ارز ترجیحی نباید مورد سو استفاده دشمنان قرار گیرند لذا مدیران و گروه های جهادی می توانند کمک حال دولت در این جراحی بزرگ اقتصادی در قالب هدفمند سازی یارانه ها باشند تا شاهد توزیع ناعادلانه در ارز ترجیحی نباشیم .

وی هدفمند سازی یارانه ها ، تقویت دهک ها و تبیین برنامه را از مهم ترین اقدامات دولت در راستای جایگزینی ارز ترجیحی با پرداخت مستقیم یارانه ها عنوان کرد .

حسین نژاد افزود : با احتکار کنندگان و گران فروشان که موجبات اخلال در بازار فراهم آورند قاطعانه برخورد خواهیم کرد زیرا عزم ما برقراری عدالت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره