اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 12:52

یکشنبه, 05 دی 1400 ساعت 10:31
  • .

نیروی انسانی, تجهیزات و تصمیم گیری به موقع لازمه انجام کارهاست

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: نیروی انسانی کارآمد، امکانات و تجهیزات و تصمیم گیری به‌موقع لازمه انجام کارها در مسیر توسعه و آبادانی استان است.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد در دیدار اعضای ستاد مردمی توسعه استان اظهار کرد: امروز مردم از گفتار درمانی و سخنرانی خسته شده اند و مسئولان باید با همفکری و خرد جمعی در عمل به فکر حل مشکلات و معیشت مردم باشند.

وی افزود: اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان محدود است و با این اندک اعتبارات نمی توانیم اعتلای استان را رقم بزنیم و تحول باید از درون شکل بگیرد و استفاده درست و بهینه از امکانات موجود داشته باشیم.

حسین نژاد با تاکید بر اینکه باید با همدلی و انسجام در مسیر توسعه استان گام برداریم، گفت: رایزنی ها برای دریافت اعتبارات بیشتر از سازمان برنامه و بودجه باید بر اساس شاخص ها و نه استفاده از پسوند محروم برای استان باشد.

وی گفت: بای با ایجاد بسترهای لازم انگیزه برای حضور سرمایه گذاران در استان را افزایش دهیم و با اخذ سیاست های بانکی و بیمه ای جدید و تصویب آن از سوی هیات دولت مردم استان از وجود صنایع مختلف در استان منتفع شوند.

حسین نژاد با انتقاد از انجام کارهای بیمه ای صنایع در سایر استان ها، افزود: امروز موسسات اعتباری از محل منابع استان در سایر استان ها سرمایه گذاری می کنند که باید از ادامه این روند جلوگیری شود و در غیر اینصورت این موسسات که سودی برای استان ندارند تعطیل شوند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره