اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 16:19

شنبه, 27 آذر 1400 ساعت 08:58
  • ..

نقش تولید محتوا در فضای مجازی در تقویت قدرت ملی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت : فضای مجازی با شکل گیری رفتار و حرکات ما، مجاز واقعیت نام گرفته اما نقش تولید محتوا در فضای مجازی در جهت تقویت قدرت ملی باید باشد.

به گزارش نسیم امروز، روح اله حسین پور در مراسم اختتامیه رویداد تولید محتوای فضای مجازی دانش‌آموزی مسجدمحور در محل آستان مقدس امامزاده(معصوم زاده) با اهمیت برشمردن تولید محتوا در فضای مجازی افزود : کسانی که در فضای مجازی قدم بر می‌دارند اگر در راستای جبهه انقلاب باشند برای نظام تقویت قدرت ملی محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه وجود شبکه های مجازی اهمیت استراتژیک پیدا کرده، تصریح کرد: متاسفانه اثربخشی و سرعت انتشار شایعه در فضای مجازی بیشتر است لذا نقش تولید محتوا باید پررنگ تر شود چون این فضا مناسب اقناع و گفتمان سازی نیست .

حسین پور با بیان اینکه خصلت دیگر فضای مجازی‌جایگزینی تصویر جای کلمات است ، گفت: دشمنان می توانند با یک تصویر یا شعار در فضای مجازی ،تحریک احساسات و ترغیب اغتشاشات را با حذف مکان و زمان انتشار دهند اما در این میان رسانه می تواند یک ابزار مهم برقراری امنیت و هویت ملی تلقی شود .

آخرین ویرایش در شنبه, 27 آذر 1400 ساعت 08:58
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره