اخبار برگریده
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 03:36

دوشنبه, 22 آذر 1400 ساعت 10:32
  • .

قوانین مدیریت مصرف گاز صنایع امسال اجرا می شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: امسال قوانین مدیریت مصرف گاز صنایع در استان اجرا خواهد شد اما امسال قوانین مربوطه اجرا می شود.

به گزارش نسیم امروز،غلامرضا هوائی در جلسه برنامه ریزی و مدیریت مصرف گاز در بخش صنعت و مسکونی استان گفت: سال گذشته در خصوص قطع مصرف گاز صنایع استان به ویژه پتروشیمی بجنورد مقاومت شد. هوائی با ابراز ناراحتی از پتروشیمی بجنورد به دلیل عدم انجام مسئولیت های اجتماعی خود، گفت: استفاده از پساب، اجرایی شدن فاز دوم، هزینه بخشی از سود در استان و گردش سود و درآمد در بانک های استان از جمله انتظارات استان از پتروشیمی بجنورد بود که به رغم حمایت های استان از این صنعت انجام نشد.

وی با اشاره به اهتمام دولت برای تامین و مدیریت مصرف گاز گفت: استان باید با ارائه راهکارهای کارشناسی مانند ایجاد نیروگاه در غرب استان برای سال های آینده در خصوص مدیریت مصرف گاز برنامه ریزی کند.

هوائی افزود: دولت بسترساز ایجاد امنیت و زیرساخت های لازم برای انجام کار صنایع است بنابراین صنایع باید نسبت به انجام مسئولیت های اجتماعی در راستای برقراری عدالت اجتماعی اهتمام داشته و با هدف مدیریت مصرف انرژی به دنبال بهینه سازی تجهیزات تولید باشند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره