اخبار برگریده
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 16:56

پنج شنبه, 13 آبان 1400 ساعت 08:43
  • .

اتصال به فضای کار لازمه ترخیص معتادان بهبود یافته از مراکز ترک اعتیاد است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: مهارت آموزی و اتصال به محیط کسب و کار با هدف ایجاد معیشت و درآمد لازمه ترخیص معتادان بهبود یافته از مراکز ترک اعتیاد استان خواهد شد.

به گزارش نسیم امروز، محمدعلی شجاعی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: فقر و عدم اشتغال از عوامل اصلی بروز آسیب اجتماعی اعتیاد است و تا زمانی که چرخه اشتغال برای معتادان بهبود یافته ایجاد و تکمیل نشود این آسیب برطرف نمی شود.

وی افزود: با تشکیل کمیته ای تخصصی متشکل از سیستم های قضایی و انتظامی، سپاه پاسداران و بسیج، سازمان فنی و حرفه ای، بانک ها، اداره کار، صمت و... باید متناسب با فضای کسب و کار استان مهارت های مورد نیاز شناسایی و در مراکز ترک اعتیاد آموزش داده شود.

شجاعی با تاکید بر اینکه عدم توجه به موضوع اشتغال و معیشت معتادان بهبود یافته موجب بازگشت آنان به چرخه اعتیاد خواهد شد، گفت: طرح اشتغال معتادان بهبود یافته استان تا 48 ساعت آینده تدوین شود و برای تهیه بانک اطلاعاتی مورد نیاز تمامی دستگاه های اجرایی پای کار باشند.

پیش بینی تسهیلات اشتغالزا، مشوق ها و معافیت ها برای واحدهای تولیدی و صنایعی که معتادان بهبود یافته را به کار بگیرند و بهره مندی از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در تهیه این طرح اشتغال از دیگر تاکیدات شجاعی در این نشست بود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره