اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 20:40

دوشنبه, 19 مهر 1400 ساعت 10:43
  • .

پیشرفت 93 درصدی پروژه های سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت:میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به خراسان شمالی ۹۳ درصد است .

به گزارش نسیم امروز، علی بیگ زاده درآیین گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی در محل مصلی شهر بجنورد افزود :در سفر رهبر معظم انقلاب به استان در سال ۹۱؛ ۱۷ هزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی و ۲۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی مصوب شد.

وی خاطر نشان کرد : این اعتبارات در قالب هزار و ۶۳۵ پروژه و ۲۲۸ مصوبه به استان ابلاغ شد که بیشترین پروژه های این سفر مربوط به حوزه های کشاورزی، آموزش، منابع آب، صنعت و معدن، حمل و نقل و عمرانی شهری و روستایی و بهداشت و درمان است.

بیگ زاده اعتبارات اولیه مصوب سفر را ۵۰۷ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت : تاکنون ۱۲۸۰ میلیارد تومان یعنی ۲ونیم برابر ، اعتبارات اختصاص یافت .

وی سفر مقام معظم رهبری به استان را موجب پیشرفت بیش از یک دهه استان در مسیر ترقی و توسعه دانست .

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی ، ساخت بیمارستان ها در بجنورد، شیروان، توسعه، تکمیل و تجهیز بیمارستان سپاه در بجنورد، توسعه انجام تعمیرات اساسی و خرید تجهیزات مرکز درمانی بنت الهدی در بجنورد، کمک به تکمیل خط انتقال آبرسانی شهر بجنورد، کمک به تکمیل و بهره برداری سدهای استان و ساخت پست برق ۴۰۰ کیلو ولت بجنورد و انجام برق رسانی به روستاهای استان از جمله پروژه هایی مهمی است که در سفر رهبر معظم انقلاب به استان پیگیری شده است.

گفتنی است در این آیین معاونان سیاسی امنیتی و اجتماعی و عمرانی استاندار خراسان شمالی نیز حضور داشتند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره