اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 08:35

دوشنبه, 28 تیر 1400 ساعت 18:56
  • .

پوشش ۹۹ درصدی گازرسانی در خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

آیین پوشش سال ۹۹ درصدی گازرسانی به استان با حضور محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی حجت‌الاسلام و المسلمین نوری نماینده ولی فقیه در استان و دیگر مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش نسیم امروز، محمدعلی شجاعی در این نشست با بیان اینکه درک مشکل مردم وظیفه یک مسئول در نظام جمهوری اسلامی است، گفت: گازرسانی به روستاهای استان در زمانی اتفاق افتاد که دولت دارای کمترین منابع مالی بود اما کمبود اعتبار نتوانست مانعی برای این کار جهادی در استان شود.

شجاعی با اشاره به پیگیری های مجموعه مدیریت استان برای گازرسانی به روستاهای استان، افزود: تلاش کردیم سرانه هر شخص برای گازرسانی در روستاها به 25 میلیون تومان افزایش یابد و نتیجه این دلسوزی ها و پیگیری ها امروز موجب بهره مندی مردم از نعمت گاز شده است.

وی گفت: اینکه استان خراسان شمالی در شاخص های مختلف در رتبه های پایانی قرار داشت موجب ناراحتی بود اما امروز به واسطه تلاش ها و پیگیری های شبانه روزی تیم کاری استان، خراسان شمالی در رتبه های برتر قرار دارد.

شجاعی افزود: در انعقاد تفاهم نامه با مسئولان مختلف ملی و آمد و شد های مسئولان ملی به استان تلاش کردیم اعتباراتی مازاد بر اعتبارات استان جذب شود و با انسجام و هم افزایی اجزای حاکمیت کارهای زیادی در راستای تامین نداشته های استان انجام شود.

شجاعی با اعلام این خبر که تا پایان سالجاری جشن پایان گازرسانی به روستاهای استان خراسان شمالی برگزار خواهد شد، گفت: در جلسه ای با محوریت شرکت گاز و سازمان مدیریت و برنامه ریزی های لازم برای گازرسانی به 11 روستای باقیمانده و پاسگاه های مرزی پیش بینی شود.

گفتنی است در این نشست از تمبر یادبود آیین پوشش 99 درصدی گازرسانی استان رونمایی شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره