اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 03:42

پنج شنبه, 26 فروردين 1400 ساعت 09:13
  • .

لزوم استمرار رزمایش مواسات با وجود ویروس کرونا / دستگاهها همکاری کنند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: تا زمانی که ویروس کرونا وجود دارد، رزمایش مواسات به منظور تامین کمک به مردم آسیب دیده ادامه خواهد داشت.

به گزارش نسیم امروز، علی بیگ زاده اظهار کرد: اجرای این طرح نیازمند مشارکت، همراهی و همکاری تمامی دستگاههای اجرایی است که در این زمینه نباید قصوری انجام پذیرد.

وی به اهداف اجرای طرح مواسات که با مدیریت و محوریت امام جمعه از اواسط سال گذشته آغاز شده است، اشاره کرد و گفت: یاری رساندن به مردم آسیب دیده و جامعه هدف از مهمترین اهداف اجرای این طرح بوده است که امیدواریم بتواند کمک کننده باشد.

این مقام مسئول خطاب به مدیران دستگاهها اظهار داشت: همه مسئولین در این زمینه مسئولیت دارند نباید از هیچ تلاشی در این امر خداپسندانه دریغ کنند.

بیگ زاده همچنین خواستار همکاری و مشارکت بیش از پیش مدیران کارخانجات و بانک ها در اجرای این طرح شد و گفت: در ماه مبارک رمضان قرارگرفته ایم و باید در راستای این مهم که گامی در راه تقرب به خدا و کمک به انسانهاست حرکت شتاب دهنده ای داشته باشیم.

وی همدلی و کمک مومنانه را نشات گرفته از فرهنگ ایرانی اسلامی دانست و تاکید کرد: همدلی و کمک به همنوعات در فرهنگ ما جایگاه ویژه ای دارد.

معاون استاندار خراسان شمالی حضور گسترده مردم استان را در اجرای طرح مواسات ستود و گفت: از ابتدای اجرای این طرح مردم کمک های زیادی را به نیازمندان اهدا کرده اند و مطمئنا در این ماه عزیز شاهد کمک های بیشتری خواهیم بود.

گفتنی است: در پی رهنمودهای سال گذشته رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک مومنانه، تا کنون هزاران بسته معیشتی توسط خیرین و مردم نوع دوست تهیه و بین نیازمندان استان توزیع شده است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره