اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 01:09

پنج شنبه, 01 آبان 1399 ساعت 08:43
  • .

توسعه یافتگی یک منطقه به معنای توسعه منابع انسانی است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه انسان توسعه یافته می تواند آبادانی و موفقیت را رقم بزند، گفت: توسعه یافتگی یک منطقه به معنای توسعه منابع انسانی است.

به گزارش نسیم امروز، در نشست هم اندیشی بخش خصوصی و مدیران شورای هماهنگی استان با معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، علی بیگ زاده با تاکید بر اینکه آموزش برای توسعه جایگاه ویژه ای دارد، افزود: در جهان امروز توجه به مقوله منابع انسانی ویژه است.

بیگ زاده گفت: بر اساس علم، منطق و دانش باید کار خوب انجام دهیم اما کار خوب در گرو شناخت، شناخت در گروه آگاهی و آگاهی در گروه آموزش است.

وی با بیان اینکه استان خراسان شمالی در حوزه آموزش فنی و حرفه ای دچار مشکلات و کمبودهاست، تصریح کرد: بخشی از کمبودها به دلیل نوپا بودن استان است اما نیاز است در این سفر بخشی از این محرومیت ها در حوزه منابع نیروی انسانی و سخت افزاری با نگاه بلند سازمان فنی و حرفه ای کشور برطرف شود.

بیگ زاده در بخش پایانی سخنان خود افزود: در شرایط کنونی که با شیوع بیماری کرونا تمام جهان تحت تاثیر گرفته است اهتمام به امر آموزش به ویژه آموزش های مهارتی برای تربیت نیروی انسانی ماهر بسیار مهم است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره