اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 19:06

یکشنبه, 13 مهر 1399 ساعت 09:03
  • .

لزوم ایجاد پایگاه خدمات اجتماعی در شهرستان راز و جرگلان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی در دیدار با معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور خواستار ایجاد و راه اندازی پایگاه خدمات اجتماعی در شهرستان راز و جرگلان شد.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، محمدعلی شجاعی در این دیدار گفت: از زمان ورودم به استان تلاش کردم مشکلات مربوط به شهرستان راز و جرگلان را حل کنم.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات دستگاهی در این شهرستان به دلیل اعتقادات اهل این منطقه، افزود: در سال های گذشته منازل مسکونی در این منطقه به دلیل بروز سیل های مختلف دچار آسیب شده است اما اهل منطقه از دریافت تسهیلات ساخت مسکن امتناع می کردند که با هماهنگی و هم افزایی مسئولان و مردم منطقه این مشکل را حل کردیم و اکنون هزار و ۵٣۶ واحد مسکونی در راز و جرگلان در حال ساخت است.

شجاعی افزود: با توجه به پایین بودن سطح سواد دختران در منطقه راز و جرگلان، آموزش و پرورش و بخشداران منطقه را موظف به ارتقای سطح سواد مردم منطقه به ویژه دختران کردیم و آنان باید پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه بعد از چهل سال شاهد برگزاری نماز جمعه اهل سنت در استان هستیم، افزود: برای حل مشکلات منطقه اگر قرار به انعقاد تفاهم نامه است استان با تمام توان به تعهدات خود عمل می کند.

گفتنی است در پایان این دیدار استاندار خراسان شمالی از رئیس سازمان بهزیستی برای سفر به استان دعوت کرد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره