اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 14:42

چهارشنبه, 02 مهر 1399 ساعت 10:48
  • .

تمبر یادبود "بیسیم چی" در مخابرات خراسان شمالی رونمایی شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

به منظور بزرگداشت هفته دفاع مقدس و چهلمین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی ودوران 8 سال دفاع مقدس،تمبر یادبود" بیسیم چی " به عنوان نماد ارتباطات و مخابرات در مجموعه مخابرات منطقه خراسان شمالی، رونمایی شد.

 به گزارش نسیم امروز به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات منطقه خراسان شمالی، طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه خراسان شمالی،مشاور استاندار در امور ایثارگران، مدیران کل استانی،شهردار بجنورد و مدیر مخابرات منطقه و جمعی از ایثارگران و بسیجیان مخابرات استان از تمبر یادبود "بیسیم چی " رونمایی شد.

مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی در تشریح این خبر گفت : ارتباطات اولین رکن در جنگ به شمار می‌رود و رزمندگانی که به عنوان نیروی مخابرات و بی‌سیم‌چی در جبهه ها مشغول خدمت بودند علاوه بر ویژگی‌های بارز معنوی و اعتقادی، رازدار بوده و نقش بسیار مهمی در دوران دفاع داشتند، به همین منظور درمخابرات منطقه با چاپ تمبر یادبود " بیسیم چی" از این طرح رونمایی شد تا یاد و خاطره شهدای گرانقدر ارتباطات ، همواره زنده نگه داشته شود.

مهندس علیرضا هاشمی در ادامه همچنین از ارائه پیشنهاد احداث نماد و تندیس " بسیم چی" درمحل چهارراه مخابرات مرکز استان به شهرداری و شورای شهر بجنورد خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با موافقت و اجرای این طرح، چهارراه مذکور به نماد این شهدای گرانقدر مزین شود.

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 02 مهر 1399 ساعت 10:48
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره