اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 20:22

سه شنبه, 25 شهریور 1399 ساعت 09:10
  • .

لزوم استفاده از سمن ها در سیاستگذاری مسائل اجتماعی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی بر ارتباط بیشتر دستگاه های اجرایی با سازمان های مردم نهاد و تشکل های مردمی تاکید کرد و گفت: در سیاستگذاری مسائل اجتماعی از ظرفیت سمن ها استفاده شود.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، احمد برادران در کمیته توسعه مشارکت های مردمی استان با اشاره به نقش پررنگ سمن ها در جهان امروز، گفت: اعتقاد و باورمان این است در خیلی از موضوعات اجتماعی امروز دولت وظیفه تسهیل گری، بستر سازی و رفع موانع سازمانی و اداری را دارد.

برادران تصمیمات سمن ها را برخاسته از شناخت عمیق آنان که از مخاطبان و جامعه هدف خود عنوان کرد و گفت: تشکل های مردمی و سمن ها از افتخارات کشور هستند.

وی افزود: امروز بسیاری از امور دولتی در بخش های مختلف به بخش خصوصی واگذار می شود و در حوزه سیاست گذاری مسائل اجتماعی نیز باید بهره مندی از ظرفیت تشکل های مردمی بیشتر شود.

برادران با تاکید بر اینکه ظرفیت نهادهای اجتماعی مانند سازمان بهزیستی و اداره کل ورزش و جوانان برای انجام امور حوزه اجتماعی زیاد نیست و قطعا به تنهایی نمی تواند کارها را انجام دهد، گفت: اتصال دستگاه های اجرایی به سازمان های مردم نهاد مستلزم داشتن برنامه است و در صورت نیاز حتی باید فضای اداری مورد نیاز را در اختیار آنان قرار دهد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره