اخبار برگریده
سه شنبه, 28 فروردين 1403 14:10

دوشنبه, 17 شهریور 1399 ساعت 09:46
  • .

برخورداری یکهزار خانواده نیازمند در خراسان شمالی از بسته های همدلی اهالی مسجد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

چهارمین مرحله توزیع بسته های معیشتی با مشارکت کانون های مساجد خراسان شمالی بین خانواده های نیازمند در سراسر این استان آغاز شد.

به گزارش نسیم امروز، هاشم شیرازیان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی از توزیع یک هزار بسته گوشت نذری میان خانواده های نیازمند خبر داد و گفت: این بسته های همدلانه با حمایت موسسه حضرت خدیجه (س) شهر قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا و همکاری کانون های فهمای استان انجام شد.

وی افزود: بر این اساس با همکاری رابطان کانون ها در شهرستان های استان خانواده های نیازمند شناسایی و این بسته های نذری در اختیارشان قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بسته ها در اختیار کانون های شهرستانی قرار گرفته تا بین نیازمندان در نقاط مختلف توزیع شود.

شیرازیان با عنوان اینکه پیش از این نیز در طی سه مرحله نیز بسته های همدلانه با هدف کمک های مومنانه در بین خانواده های نیازمند استان توزیع شده، افزود: دو مرحله از آن به صورت ارسال اعتبار نقدی و خرید گوسفند و ذبح آن توسط کانون های استان و یک مرحله نیز توزیع گوشت بسته بندی شده بود.

وی اضافه کرد: مراحل قبلی پیش از این در ایام نوروز، ایام نیمه شعبان و میلاد امام زمان (عج) و نیز به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان در استان اجرا شده و بسته های گوشت نذری بین نیازمندان توزیع شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره