اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 12:26

یکشنبه, 22 تیر 1399 ساعت 09:05
  • .

1200 بسته گوشت نذری بین خانواده های نیازمند توزیع شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی از توزیع یک هزار و 200 بسته گوشت قربانی میان خانواده های نیازمند شناسایی شده توسط کانون های مساجد شهری و روستایی این استان خبر داد.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، هاشم شیرازیان با اعلام این خبر گفت: توزیع بسته های گوشت نذری به همت کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا و در راستای طرح مواسات و کمک های مؤمنانه و نیز محرومیت زدایی به مناسبت میلاد ثامن الائمه، حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) در استان آغاز شده است.

وی افزود: از تعداد بسته های ارسالی طبق برنامه ریزی انجام شده؛ 300 بسته در بجنورد، 200 بسته در شیروان، 150 بسته در اسفراین و در شهرستان های گرمه و جاجرم هر کدام 100 بسته نذری بین نیازمندان توزیع می شود.

شیرازیان همچنین در ادامه سهم شهرستان های مانه و سملقان و راز و جرگلان از بسته های گوشت نذری را هر کدام 150 و 200 بسته اعلام کرد.

شیرازیان با معرفی کانون های مشارکت کننده در استان نیز گفت: کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (علیه السلام)، کانون شهید همت و کانون علامه امینی(ره) در شهر بجنورد، کانون امام حسن (علیه السلام) اسفراین، کانون امام سجاد (علیه السلام) شیروان، کانون امام موسی کاظم (علیه السلام) فاروج، کانون روستایی شهدای بیار و نیز کانون شهید بهشتی شهر آشخانه هر دو از توابع شهرستان مانه و سملقان و در شهرستان راز و جرگلان نیز با همکاری بسیج ناحیه راز در اجرا و توزیع بسته های ارزاق مذکور بین خانواده های شناسایی شده مشارکت دارند.

وی همچنین توضیح داد: پیش از این نیز طی سه مرحله توزیع گوشت گرم در سراسر استان توسط کانون ها صورت گرفته که دو مرحله به صورت خرید دام و ذبح و توزیع گوشت قربانی انجام گرفته و یک مرحله نیز به صورت گوشت های بسته بندی، معادل 3هزار بسته بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره