اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 23:20

پنج شنبه, 18 ارديبهشت 1399 ساعت 09:10
  • .

رسیدن به وضعیت سفید نیازمند همکاری همگانی است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندارخراسان شمالی با اشاره به اینکه در حال حاضر همه شهرهای استان در وضعیت قرمز قرار دارند، گفت: برای رسیدن به وضعیت سفید نیازمند همکاری مردم هستیم

به گزارش نسیم امروز، دکتر ولی الله حیاتی با قدردانی از زحمات تمامی رسانه های استان اعم از صدا و سیما،‌خبرگزاری ها، مطبوعات و پایگاهها و کانالهای خبری استان اظهار کرد: اطلاع رسانی از سوی رسانه های استان هیچ نقیصه ای نداشت و شورای اطلاع رسانی استان به همت مدیران رسانه ها و تلاش اعضای این شورا از پیش قراولان این عرصه بود.

وی با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی باید به هنگام ،‌دقیق و شفاف باشد، اظهار کرد: باید فضای جامعه برای مردم و هم برای مسئولان فضای آرامی باشد.

دکتر حیاتی تاکید کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی و همراهی مردم هستیم و باید همت ها و توانمان را تقویت کنیم تا هرچه سریعتر بر ویروس منحوس کرونا غالب شویم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه استان خراسان شمالی در وضعیت قرمز از لحاظ شیوع ویروس کرونا دارد،‌اظهار کرد: همه اقشار مردم،‌ بازاریان و اصناف و کارکنان دستگاهها مکلفند پروتکل های بهداشتی را به خوبی رعایت کنند تا از این بحران عبور کنیم.

وی افزود: تمامی تجمعات در خراسان شمالی همچنان تعطیل است و این ممنوعیت و تعطیلی مخصوص قشر و یا صنف خاصی نیست، بلکه تجمعاتی که ممنوع اعلام شده مخصوص همه اقشار و اقوام است.

دکتر حیاتی تصریح کرد: در صورت رعایت پروتکل های بهداشتی و سفید شدن وضعیت کرونا در هر یک از شهرهای استان، ‌فعالیت های اجتماعی آن شهر آغاز خواهد شد؛ اما متاسفانه در حال حاضر شرایط سفیدی در شهرهای استان نداریم.

این مقام مسئول در استانداری خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع معیشت مردم اشاره کرد و گفت: مساله رسیدگی به معیشت مردم و کالاهای مورد نیاز آنان از الزاماتی است که نیازمند نظارت و مراقبت است.

وی افزود: سازمان صنعت و معدن موظف است بر قیمت کالاها به منظور پیشگیری از گرانی های بی رویه بازرسی و نظارت کند.

دکتر حیاتی با اشاره به افزایش شیوع بیماری کرونا در شهرهای استان گفت : پیشنهاد می کنیم مردم همچنان در خانه بمانند و تنها در صورت ضرورت از منزل خارج شوند.

وی تصریح کرد: همه مردم باید در خروج از منزل از ماسک و دستکش استفاده و موارد بهداشتی را رعایت کنند.

وی خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اصناف شد و گفت: بهداشت و درمان استان باید بر رعایت موارد اعلام شده به صنوفی که فعالیت های آنان بلامانع اعلام شده؛‌ نظارت کند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره