اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 18:39

سه شنبه, 19 فروردين 1399 ساعت 12:41
  • .

۳۰۰۰ نقطه خراسان شمالی توسط نیروهای سپاه به طور مستمر ضدعفونی می‌شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: ۳ هزار نقطه خراسان‌شمالی به صورت مستمر توسط گروه‌های جهادی، نیروهای بسیج، شهرداری و دستگاه‌های اجرایی ضدعفونی و پاکسازی شده است.

به گزارش نسیم امروز ، سردار ابوالقاسم چمن در نشست ستاد مقابله با کرونا در خراسان‌شمالی اظهار داشت: سه هزار نقطه خراسان‌شمالی به صورت مستمر توسط گروه‌های جهادی، نیروهای بسیج، شهرداری و دستگاه‌های اجرایی ضدعفونی و پاکسازی شده است.

وی با بیان اینکه مباحث پدافند زیستی و بیولوژیکی هم اکنون در رده قرارگاه نیروی زمینی سپاه در حال اجرا است افزود: تا پیش از این قرار بر این بود که تیپ 47 سرما و زرهی نیشابور تحت هدایت قرارگاه ثامن الائمه به منظور پاکسازی در خراسان‌شمالی حضور یابند اما با توجه به ظرفیت گروه‌های جهادی و تیپ مردم پایه سپاه استان از فردا عملیات پاکسازی و ضدعفونی به صورت بسیار گسترده و وسیع در استان آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با ارائه توضیحات تکمیلی در این خصوص خاطرنشان کرد: نیروهای پیاده، موتوری و ماشینی سپاه استان از فردا به صورت گسترده و وسیع ضدعفونی و پاکسازی استان را آغاز کرده و در مرحله نخست مرکز استان را در دستور کار قرار داده‌ایم. وی با تاکید بر اینکه عملیات ضدعفونی توسط سپاه پاسداران تا پایان قطع زنجیره شیوع کرونا خراسان شمالی ادامه می یابد اضافه کرد: پس از پاکسازی کامل بجنورد، ضدعفونی شهرستان‌های اسفراین و شیروان توسط نیروهای بسیجی در دستور کار است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره