اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 16:12

پنج شنبه, 27 بهمن 1401 ساعت 15:25

تصویب لایحه پیشنهادی 894 میلیارد تومانی بودجه شهرداری بجنورد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

در جلسه رسمی شورای شهر بجنورد؛ لایحه پیشنهادی 894 میلیارد تومانی بودجه شهرداری بجنورد در سال 1402 تصویب شد.

به گزارش نسیم امروز، نود و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد، مهندس جواد حميدی راوری شهردار ، روشن ضمیر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، مدیران مالی شهرداری بجنورد و اصحاب رسانه بصورت فوق‌العاده در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

در این جلسه جمشید عین بیگی ضمن خیر مقدم و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء امام راحل، فرا رسیدن سالروز شهادت مظلومانه امام موسی کاظم علیه السلام را تسلیت گفت.

وی برگزاری جلسه فوق العاده را در راستای تصویب لایحه پیشنهادی بودجه شهرداری بجنورد و سازمان های تابعه در سال 1402 اعلام کرد و افزود: طی جلسات فشرده در کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر با بررسی و انجام اقدامات کارشناسی، لایحه در زمان مقرر قانونی جمع بندی و نهایی شد که در این جلسه نیز تصویب شد.

یوسف مغروری رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه گذاری نیز در این جلسه بیان داشت: در طی سه ماه اخیر با برگزاری جلسات فشرده در کمیسیون های تخصصی در زمان مقرر قانونی توانستیم متمم بودجه سال 1401 ، دفترچه عوارض محلی سال 1402 و لایحه پیشنهادی بودجه شهرداری بجنورد و سازمان های تابعه در سال 1402 را نهایی و مصوب کنیم.

وی در ادامه لایحه بودجه سال آینده را مبلغ 894 میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: این لایحه با اعتبار هزینه ای جاری 349 میلیارد تومان (40%) و اعتبارات تملکی و عمرانی 535 میلیارد (60%) نهایی و به تصویب رسید.

مغروری در پایان ردیف درآمدهای عمومی در این لایحه را 600 میلیارد تومان، واگذاری سرمایه های دارایی را 202 میلیارد تومان و واگذاری دارایی های مالی را 82 میلیارد تومان اعلام داشت.

جواد حمیدی شهردار بجنورد نیز در این جلسه گفت: یکی از ویژگی های بودجه سال آینده، مولد سازی منابع است که براساس آن هر یکی از سازمان های تابعه می توانند باتوجه به امکانات خود، درآمدزایی داشته باشند و آن را در مجموعه خود هزینه کنند.

گفتنی است: است نود و سومين جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد بصورت فوق العاده و در دو بخش بصورت علنی و غیر علنی برگزار گردید.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره