اخبار برگریده
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 02:49

یکشنبه, 28 آذر 1400 ساعت 09:07

رسالت اصلی مدیران ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی نقش شهرداری و شوراها را در بارور شدن مزیت ها و پتانسیل های هر شهر در جهت رونق اقتصادی را کلیدی عنوان کرد.

به گزارش نسیم امروزمحمد رضا حسین نژاد در دیدار اعضای شوراهای شهرهای بجنورد و شیروان گفت : موضوعاتی همچون درآمد پایدار و جذب اعتبارات خارج از استان در اولویت کار مجموعه شهرداری ها قرار گیرد .

وی با بیان اینکه شهرداری ها در مسیر عمران و آبادانی باید گام های مثبت بردارند، افزود :هر شهری متناسب با پتانسیل ها و مزیت هایش می تواند در جهت ماندگاری گردشگر و جذب سرمایه گذار تلاش کند.

وی با اشاره به اینکه رسالت اصلی کار مدیران ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی است ، تصریح کرد: ایجاد اشتغال و برطرف کردن موانع تولید در جهت پتانسیل های موجود در اولویت قرار گیرد .

حسین نژاد با بیان اینکه اعتبارات حوزه عمرانی کشور محدود است ، افزود : بارور شدن مزیت های هر شهری با خرد جمعی و همفکری مسیر می شود و در این راه شهرداری و شوراها نقش کلیدی دارند زیرا با احیا مزیت ها شاهد رونق این مجموعه ها نیز خواهیم بود.

در این دیدار استاندار خراسان شمالی خود را بعنوان یکی از اعضای شوراها دانست و گفت : با خرد جمعی و همراهی در کنار مجموعه شهرداری و شوراها می توانیم موجبات تحول این حوزه را فراهم آوریم .

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره