اخبار برگریده
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403 01:38

شنبه, 15 شهریور 1399 ساعت 18:22

شهرداری به تعهدات خود در قبال دفنگاه زباله بجنورد عمل کند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سرپرست معاونت عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: برای جانمایی ایستگاه میانی پسماند یک تیم کارشناس تصمیمات لازم را اتخاذ کرده اند؛ بنابراین شهرداری بجنورد مکلف به اجرای تعهدات خود است.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، محسن محمدی در آیین کلنگ زنی ایستگاه میانی پسماند بجنورد اظهار داشت:چنانچه تعهدات اجرای پروتکل های بهداشتی در محل ایستگاه میانی پسماند توسط شهرداری انجام نشود زمین فوق را از شهرداری بازپس میگیریم. وی افزود: محل اصلی دفنگاه زباله بجنورد باتوجه به مطالعات انجام شده ، جنس خاک ،جهش وزش باد و فاصله با روستاها محل نجف آباد است.

محمدی خاطرنشان کرد: اگر بحث وجود شیرآبه ها در محل روستای نجف آباد از سوی اهالی مطرح است این شیرآبه ها در حوضچه مخصوص جمع آوری می شود .

وی تصریح کرد: اطمینان خاطر را به اهالی روستای نجف آباد می دهیم که تمام مسائل زیست محیطی کاملا بررسی شده است. وی گفت: هرگاه و هرجا بحث دفنگاه مطرح شده اعتراض ها و مخالفت هایی همیشه بوده است اما با توجه به اجرای پروتکل های بهداشتی که در تعهد شهرداری است نگرانی وجود ندارد.

محمدی در ارتباط با آخرین وضعیت کارخانه کمپوست نیز گفت: با توجه به اینکه مدت زیادی از احداث کارخانه کمپوست می گذرد لذا نیازمند انجام مطالعات به روز شده هستیم که این مطالعات در حال انجام است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره