اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 20:05

سه شنبه, 01 فروردين 1402 ساعت 12:41
  • .

توجه به معیشت مردم مهمترین دغدغه مسوولان باشد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد بر توجه مسئولان به معیشت مردم تاکید کرد.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری توجه به معیشت مردم مهمترین دغدغه دولت و مسوولان باشد و با فعالیت مضاعف، مشکلات جامعه را به حداقل برسانند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری روز سه شنبه با صدور پیامی، فرا رسیدن عید نوروز ۱۴۰۲ و تقارن آن با ماه مبارک رمضان را به مردم خراسان شمالی تبریک گفت و اظهار کرد: امسال ماه مبارک رمضان با بهار طبیعت تقارن شده است و این تقارن را به فال نیک می گیریم.

وی تصریح کرد: دولت در سال گذشته توفیقات و عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت که مهار ویروس کرونا، احیای کارخانه ها و آزادسازی سواحل دریا از جمله مهمترین فعالیت ها بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نوری بیان کرد: دولت با وجود تحریم های ظالمانه و خصمانه دشمن از پای ننشست و با محکم کردن ارتباط خود با همسایگان توانست رشد اقتصادی خوبی را در کشور رقم بزند.

وی عنوان کرد: مردم نیز با حضور خود در راهپیمایی۲۲ بهمن وفاداری خود را اثبات کردند و به نظام استکبار فهماندند که در تمامی صحنه ها حضور دارند و همیشه پیرو رهبر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خواهند بود.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: هرچند دشمن از هیچ دسیسه ای فروگذار نبود و با نشان دادن و برهم زدن نظم و آرامش در فضای رسانه ای خود اغتشاشات را ایجاد کرد که به یاری خداوند و هوشیاری مردم در این مورد نیز ناکام ماند.

حجت الاسلام نوری در ادامه افزود: امیدواریم در سال جدید مردم کشورمان به ویژه مردمان استان از عنایات بیشتر الهی برخوردار شوند و مسوولان نیز بیش از گذشته در صدد رفع مشکلات و معیشت آنها باشند و در مسیر فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال قرار گیرند.

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 02 فروردين 1402 ساعت 10:12
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره