چاپ کردن این صفحه .
دوشنبه, 22 اسفند 1401 ساعت 08:53
  • .

پیام استاندار خراسان شمالی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

دکتر محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی به مناسبت بیست و دوم اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا، پیامی صادر کرد.

به گزارش نسیم امروز، در متن پیام دکتر حسین نژاد آمده است: بسم رب الشهدا و الصدیقین؛ شهدا ارزشمند ترین گنجینه های تاریخ ایران هستند که با زنده نگهداشتن نام و یاد آنها مسیر تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت را پر فروغ تر خواهیم کرد .

ماندگاری فرهنگ شهادت در جامعه ،ادامه راه شهدا ، بزرگداشت روز شهید و انتقال باورها و ارزش های ناب انقلاب اسلامی می تواند در اشاعه فرهنگ غنی ایثار و شهادت نقش سازنده ای داشته باشد لذا امروز وظیفه همه ما سپاسگزاری و قدردانی از آنها و خانواده صبور و بردبار آنهاست.

مایه افتخار است که استان ولایت‌مدار خراسان شمالی، سه هزار شهید، تقدیم انقلاب اسلامی نموده است؛ یادشان گرامی باد و راهشان پُر رهرو.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعین حرم، امنیت و سلامت، فرار رسیدن ۲۲ اسفندماه، روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان به ویژه خانواده‌های معزز شهدا تبریک و تهنیت عرض نموده و به محضر همه شهیدان، جانبازان و ایثارگران سرافراز ادای احترام می‌کنم.

دکتر محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 24 اسفند 1401 ساعت 06:59
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn