اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 07:02

پنج شنبه, 04 اسفند 1401 ساعت 14:02
  • .

بازدید سرزده رئیس کل دادگستری از حوزه‌ قضایی فاروج

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی،بطور سرزده از حوزه قضایی شهرستان فاروج بازدید کرد.

به گزارش نسیم امروز، حجت الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده در بازدید خود، بطور جداگانه از دادگستری، شورای حل اختلاف و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فاروج بازدید و طی گفتگو با رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان،مهمترین نواقص و کاستی‌ها و همچنین مشکلات این حوزه‌قضایی را در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار داد و در جهت رفع کمبود‌ها و نیز اصلاح برخی ساختار‌ها و روندها، دستور‌های مقتضی صادر کرد.

وی همچنین پس از بررسی مهمترین خواسته‌ها و مطالب طرح شده از سوی مدیران قضایی،قضات و کارکنان اداری و نیز اعضاء شورای حل اختلاف فاروج، با چند تن از مراجعین نیز گفت‌وگو کرد و متعاقبا تداوم روند پیگیری ها را تا حصول نتیجه مطلوب خواستار شد.

مقام عالی قضایی استان همچنین ضمن ارزیابی عملکرد حوزه‌قضایی فاروج طی یازده ماهه سال جاری، از حیث میزان ورودی و خروجی و موجودی پرونده‌ها و نیز جریان رسیدگی های قضایی و مکانیسم دادرسی از عملکرد این حوزه قضائی ابراز رضایت و برای قضات و کارکنان خدوم و زحمتکش این شهرستان آرزوی موفقیت کرد.

وی تصریح کرد:با توجه به بررسی های به عمل آمده و ارزیابی های صورت گرفته خوشبختانه حوزه قضایی فاروج، عملکرد مطلوب و قابل قبولی داشته است. با این وجود امیدواریم با ارتقاء کمی و کیفی شاخص های عملکردی و بهبود شرایط بیش از پیش شاهد رشد و تعالی فعالیت‌های این حوزه قضائی باشیم.

رئیس کل دادگستری استان، تسهیل زمینه های ارائه خدمات رفاهی بهتر به کارکنان را از جمله اولویت های دستگاه قضایی استان برشمرد و در خصوص ماهیت ارزشمند کار قضایی گفت:اصولا کار در دستگاه قضایی بسیار سخت،دشوار و طاقت فرساست ولی در عين حال بسیار ارزشمند است چراکه قضات عزیز ما با پشتکار و اراده قوی و روحیه جهادی و انقلابی حول محور تحقق عدالت قضایی و ارائه خدمات بیشتر به مردم تمامی این مرارت ها را تحمل می کنند و این واقعا در خور تحسین و تمجید است.

صفدری،رئیس دادگستری و محمدپور ،دادستان عمومی و انقلاب فاروج نیز ضمن ارائه گزارش و تشریح عملکرد حوزه قضایی این شهرستان در سال جاری ، حضور رئیس کل دادگستری استان در فاروج را مایه دلگرمی و قوت قلب و افزایش انگیزه کار و فعالیت و کارآمدی هر چه بیشتر دانستندو ابراز امیدواری کردند:با تداوم و تقویت سطح تعاملات، زمینه های تقویت و بهبود هر چه بیشتر شاخص های عملکردی به ویژه از منظر تحقق عدالت قضائی فراهم گردد.

آخرین ویرایش در جمعه, 05 اسفند 1401 ساعت 12:33
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره