چاپ کردن این صفحه .
سه شنبه, 04 بهمن 1401 ساعت 08:10
  • .

مطالبات استاندار از سازمان برنامه و بودجه کشور

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی خواستار تسریع در صدور مجوز پروژه انتقال آب سرانی به شهرهای استان و تامین و تخصیص اعتبار مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری شد.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد عصر دیروز با همراهی دو تن از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در دیدار با دکتر ممبینی جانشین رییس سازمان برنامه و بودجه کشور تقویت اعتبارات پرداخت مطالبات طلبکاران و ایفای تعهدات موضوع بند (ب) تبصره (۵) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور ، درخواست تسریع در صدور مجوز کمیسیون ماده ۲۳ پروژه انتقال آب سرانی به شهرهای استان و درخواست تامین و تخصیص اعتبار مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری را بعنوان مطالبات استان مطرح کرد.

وی افزود : تعداد ۱۰۳۱ پروژه به صورت نیمه تمام از محل منابع استانی و با میانگین پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد است که برآورد صورت گرفته نشان می دهد اعتبار مورد نیاز جهت پرداخت مطالبات قطعی شده پیمانکاران و مشاوران پروژه های مذکور بالغ بر ۳۲۰ میلیارد تومان است .

حسین نژاد در ادامه به درخواست تسریع در صدور مجوز کمیسیون ماده ۲۳ پروژه انتقال آب سرانی به شهرهای استان اشاره کرد و افزود : مقدمات اولیه لازم جهت اخذ مجوز کمیسیون ماده ۲۳ برای طرح مذکور انجام گرفته اما نیازمند تسریع است .

وی در خصوص تامین و تخصیص اعتبار مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری افزود : تاکنون ۴۶ درصد اعتبار سفر تخصیص پیدا کرده است.

در ادامه از دکتر ممبینی جانشین رییس سازمان برنامه و بودجه کشور جهت سفر به استان خراسان شمالی به منظور آشنایی بیشتر با ظرفیت های توسعه ای استان دعوت به عمل آمد.

آخرین ویرایش در سه شنبه, 04 بهمن 1401 ساعت 08:40
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn