اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 09:52

سه شنبه, 20 دی 1401 ساعت 15:11
  • .

تاکید استاندار بر صرفه جویی مردم در مصرف گاز

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان‌شمالی با تاکید بر صرفه جویی مردم در مصرف گاز گفت: تمهیدات لازم برای صرفه جویی و مدیریت انرژی در استان اندیشیده است.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در حاشیه بازدید از مرکز کنترل مدیریت گاز خراسان شمالی از شهروندان خواست تا با مصرف بهینه سوخت مسوولان را در این روزهای سرد سال همراهی کنند.

وی تصریح کرد: تمامی تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم برای کنترل مصرف گاز در واحدهای تولیدی پرمصرف و ادارات اندیشیده شده است.

نماینده عالی دولت در استان افزود: با این وجود از شهروندان می خواهیم در صرفه جویی مصرف انرژی اهتمام جدی داشته باشند.

حسین نژاد با اشاره به دورکار شدن ادارات با هدف صرفه جویی انرژی، ادامه داد: کلیه فعالیت ادارات، سازمان‌ها، بانک‌ها، بیمه‌ها، شهرداری ها و نهادهای عمومی با توجه به افت شدید دما و مصوبه کارگروه هماهنگی و تامین پایدار سوخت زمستانی از روزسه شنبه تا ۲۲دیماه سالجاری دور کار شدند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی ادامه داد: همچنین فعالیت تمامی مراکز آموزشی و دانشگاهی به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی انجام می شود.

وی یادآور شد: با اقدامات انجام شده میزان مصرف روزانه گاز واحدهای صنعتی از هشت و نیم میلیون متر مکعب به زیر ۶ درصد رسیده و با توجه به دور کاری سیستم های اداری، هیچ نگرانی برای قطع گاز منازل مسکونی مردم وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی، فعالیت سامانه بارشی جدید از دیروز (دوشنبه) در استان آغاز شده و این سامانه بارشی تا صبح روز پنجشنبه در استان فعال است و مردم استان در مناطق مختلف کاهش محسوس دمای هوا را در اواخر هفته تجربه می کنند.

با فعالیت این سامانه بارشی در استان، دمای هوا در روزهای پایانی هفته جاری هشت تا ۱۸ درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 21 دی 1401 ساعت 11:11
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره