اخبار برگریده
پنج شنبه, 30 فروردين 1403 11:20

شنبه, 10 دی 1401 ساعت 08:12
  • .

دستاوردهای انقلاب را برای جوانان تبیین شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: باید در جهاد تبیین روشنگری و اهداف سازنده انقلاب برای جوانان بازگو و حیله ها و ترفندهای دشمنان شفاف سازی شود.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام رضا نوری در مراسم ۹ دی در مصلای بجنورد اظهار کرد: بصیرت و میثاق امت با ولایت را از ضرورتهای نظام دانست و گفت: مردم فهیم ایران با این خصیصه ها به اغتشاشات پایان دادند.

وی افزود: ماه دی، ماه ویژه ای برای مردم ایران است و ماه بصیرت و روشن بینی نام گذاری شده و یادآور جمع شدن بساط فتنه گران محسوب می شود.

وی افزود: آرمان های انقلاب باید در جهاد تبیین روشنگری و اهداف سازنده انقلاب برای جوانان بازگو و حیله ها و ترفندهای دشمنان شفاف سازی شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: هیچ کشوری به اندازه ایران اسلامی دشمن ندارد و فضای رسانه ای علیه این نظام بسیج شده است و اینجاست که مردم باید بصیرت داشته باشند و از این توطئه ها آگاه شوند.

وی تصریح کرد: این نظام و ملت با وحدت کلمه، همدلی اقشار و قومیت ها با دشمن مقابله کرد و با تمام وجود به میدان مبارزه با دشمن آمدند و اجازه نفوذ به استکبار را ندادند.

امام جمعه بجنورد یادآور شد: دشمنی استکبار با مردم ایران همواره وجود داشته و ادامه دارد و همه ما باید در مقابل کج فهمی دشمن ایستادگی کنیم.

وی گفت: اغتشاشات تمام شد اما دشمن به فکر فتنه های دیگر است پس باید همیشه در میدان بود و چشم ها را باز کرد.

مراسم محوری یوم الله ۹دی در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی امروز جمعه با حضور بسیجیان و مردم ولایتمدار بجنورد و سخنرانی حجت الاسلام "حیدر مصلحی" وزیر اسبق اطلاعات در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد.

در تقویم ایران اسلامی ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شده است.

آخرین ویرایش در شنبه, 10 دی 1401 ساعت 11:12
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره