چاپ کردن این صفحه .
سه شنبه, 06 دی 1401 ساعت 12:43
  • .

نظام اسلامی مرهون خون پاک شهدا است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان‌شمالی گفت: اقتدار و عزت نظام اسلامی ایران در تمامی عرصه ها مرهون خون پاک شهدا است و همه وظیفه داریم تا یاد و خاطره آنها را گرامی بداریم.

به گزارش نسیم امروز به نقل از ایرنا، محمدرضا حسین نژاد در حاشیه آیین تشییع پیکر پاک ۶ شهیدگمنام در بجنورد اظهار داشت: مردم ولایتمدار ایران هیچگاه ایثار و دلاورمردی های شهدای دفاع مقدس را فراموش نخواهند کرد، شهدایی که با ایثاری مثال زدنی از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کردند و ما به برکت این رشادت ها در تمام عرصه های مختلف سربلند هستیم.

وی افزود: این شهدا درس های بزرگی به جامعه آموختند که باید همه ما در تببین و تشریح آن در جامعه کوشا باشیم.

حسین نژاد ادامه داد: در این میان دستگاه های فرهنگی و اطلاع رسانی نقشی به مراتب مهمتر بر عهده دارند به گونه ای که باید از ظرفیت خود برای آشنایی نسل جوان با ارزش های اسلامی بهره گیرند.

نماینده عالی دولت در خراسان‌شمالی با اشاره به برنامه های دشمن برای تغییر باورهای دینی جوانان گفت: در اغتشاشات اخیر دشمنان از تمامی توان خود در رسانه و فضای مجازی درصدد بدبین کردن جوانان نسبت به ارزش های اسلامی بودند تا به اهداف شوم خود دست یابد.

وی گفت: رسانه های معاند با شگردهای خود همواره حقایق را وارونه جلوه می دادند و سعی در القای ناامیدی در جامعه داشتند.

حسین نژاد یادآور شد: با وجود تمامی این دسیسه ها بار دیگر مردم ایران صف خود را از اغتشاشگران جدا و به فضل الهی بار دیگر دشمنان را مایوس کردند.

همزمان با سالروز شهادت صدیقه کبری(س) و با حضور مرددم شهیدپرور و ولایی خراسان شمالی، آیین تشییع پیکر مطهر ۶ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در بجنورد برگزار شد.

آخرین ویرایش در سه شنبه, 06 دی 1401 ساعت 15:43
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn