اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 10:19

شنبه, 19 آذر 1401 ساعت 08:10
  • .

تغییر باورجوانان به ارزش ها از اهداف دشمن است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

امام جمعه موقت بجنورد گفت: تردید در باورهای دینی جوانان و تغییر شناخت آنها نسبت به ارزش های انقلابی هدف اصلی دشمن در جنگ ترکیبی است.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام رضا براتی زاده در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه اظهار داشت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای اینکه جوانان ما را نسبت به ارزش های دینی بی تفاوت کنند، بیش از ۲ ماه است که جنگ ترکیبی تمام عیاری به راه انداخته اند.

وی افزود: آنها در این جنگ از همه ابزارهای فرهنگی و رسانه ای بهره می گیرند و هدفی جز تغییر شناخت قشر جوان نسبت به ارزش های اسلامی ندارند.

حجت الاسلام براتی زاده ادامه داد: در این جنگ همه تمرکز دشمن حمله به اذهان و باورها است تا مردم در محاسبات خود دچار اشتباه شوند و نفوذی ها را علیه نظام اسلامی همراهی کنند.

امام جمعه موقت بجنورد با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر برخی جوانان فریب خوردند، گفت: برخی افراد در فضای رسانه ای و مجازی فریب دشمن را خوردند به خیال اینکه اغتشاشگران اکثریت هستند و نظام اسلامی در آستانه سقوط است در حالی مردم مسلمان ایران صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و بار دیگر دشمن را در رسیدن به اهداف شومش ناکام گذاشتند.

وی افزود: همچنین دانشجویان با بصیرت کشور به عنوان قشر آگاهی بخش جامعه صف خود را از دانشجونماها جدا و اعلام کردند همچنان پای ارزش های اسلام و انقلاب هستند.

حجت الاسلام براتی زاده یادآور شد: دشمن وقتی از همراهی اقشار گوناگون در اغتشاشات ناامید شد به سراغ بازاریان رفت تا کسبه را به تعطیلی کسب و کار و اعتصاب تشویق کند.

وی اضافه کرد: گرچه برخی نفوذی ها سعی در ایجاد اختلال در بازار دارند اما نقشه شوم آنها برای فریب بازاریان نیز با شکست مواجه خواهد شد چون که این قشر همواره همراه نظام و انقلاب در تمامی صحنه های سرنوشت ساز بوده است.

آخرین ویرایش در شنبه, 19 آذر 1401 ساعت 09:10
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره