اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 17:51

چهارشنبه, 13 مهر 1401 ساعت 20:06
  • .

پیام استاندار به مناسبت هفته نیروی انتظامی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت و آرامش کشور و استان تبریک گفت.

به گزارش نسیم امروز، متن پیام دکتر حسین نژاد به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور است این نقش ارزشمند، در سال‌های اخیر برجستگی بیشتری یافته است. (مقام معظم رهبری)

بدون شک یکی از مهم ترین رسالت های نیروی انتظامی ایجاد احساس امنیت و آرامش در سطح جامعه است و نقش آفرینی نیروهای خدوم و همیشه در صحنه و آماده نیروی انتظامی تداعی شجاعت، دلاوری و از خودگذشتگی آنان در صحنه های مختلف است.

استقرار امنیت در سایه سنگرداران همیشه بیدار نیروی انتظامی رقم میخورد کسانی که با تلاش های خستگی ناپذیر و ایثار بی‌وقفه خود درصدد ساختن ایرانی همیشه آرام هستند لذا اهمیت جایگاه و نقش نیروی انتظامی در حوزه های مختلف ویژه و سترگ است زیرا پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی را وظیفه و هدف مهم خود می دانند.

نیروهای انتظامی با بهره مندی از تمام ظرفیت و توانمندی های ممتاز خود با به خطر انداختن جان خود در مقابل هر نوع تهدید دشمنان قاطعانه برخورد می کنند بنابراین ارج نهادن به خدمات آنان کمتر کاری است که می توانیم انجام دهیم‌.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک عرض نموده و از خدمات بی دریغ و بی وقفه فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش انتظامی استان قدردانی می نمایم.

دکتر محمد رضا حسین نژاد - استاندار خراسان شمالی

آخرین ویرایش در پنج شنبه, 14 مهر 1401 ساعت 11:07
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره