اخبار برگریده
سه شنبه, 29 اسفند 1402 06:25

دوشنبه, 12 مهر 1400 ساعت 11:12
  • .

شتاب در پرداخت تسهیلات بلاعوض یه زلزله زدگان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از شتاب درپرداخت تسهیلات بلاعوض به زلزله زدگان خراسان شمالی خبرداد.

به گزارش نسیم امروز، اکبرنیکزاد با حضور در روستا زلزله زده عمارت از توابع شهرستان جاجرم گفت: با دستور رئیس جمهور مبنی بر تسریع در پرداخت تسهیلات بلاعوض باقیمانده به زلزله زدگان این روند در استان خراسان شمالی نیز شتاب خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه برای بازسازی مناطق زلزله زده استان اقدامات خوبی انجام گرفته است، گفت: برخی از روستاها دارای پستی و بلندی های زیادی بود که امکان عبور وسایط نقلیه برای آواربرداری نبود و با کمک مردم منطقه این اقدام به صورت دستی انجام شده است.

نیکزاد کافی نبودن میزان تسهیلات ساخت مسکن و عدم پرداخت بخشی از تسهیلات بلاعوض را از مشکلات مناطق زلزله زده دانست و افزود: اسکان زلزله زدگان از نگرانی های رئیس جمهور و استاندار خراسان شمالی است و تلاش داریم تسهیلات بلاعوض باقیمانده و تسهیلات تکمیلی پرداخت شود.

وی در خصوص تحویل کانکس به مردم زلزله زده گفت: اعتبارات خرید کانکس از محل تسهیلات بلاعوض خواهد بود بنابراین تلاش داریم تا قبل از شروع فصل سرما ساخت و بازسازی مناطق زلزله زده به اتمام برسد.

نیکزاد افزود: تا مجبور نشویم کانکس خریداری نخواهیم کرد چرا که تمایل مردم، پرداخت تسهیلات بلاعوض جهت تکمیل ساخت منازل خود است.

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 14 مهر 1400 ساعت 08:13
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره