اخبار برگریده
سه شنبه, 29 اسفند 1402 11:01

یکشنبه, 11 مهر 1400 ساعت 14:23
  • .

شهرداران با نوآوری وضعیت موجود را تغییر دهند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: شهرداران با تمام توان خود و در مسیر نوآوری قدم برداشته و وضعیت موجود را تغییر دهند.

به گزارش نسیم امروز، غلامرضا هوائی در آیین تکریم و معارفه شهرداران شیروان و زیارت افزود :هرچند شهرداری شیروان با مشکلات بسیاری مواجه است اما انتظار ما حرکت در مسیر نوآوری و استفاده بهینه از ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان است .

وی با تاکید بر اینکه تعویق خدمت به مردم موجبات پشیمانی را فراهم می آورد ، تصریح کرد : مجموعه شهرداری یک نهاد عمومی و غیر سیاسی است که بیش از نیمی از مسائل مردم مرتبط با این نهاد است که تعویق خدمت به آنها اجحاف می باشد.

هوائی افزود : شهرداران باید بدانند تا زمانی که تنها به اعتبارات ملی وابسته باشند موفق نخواهند بود زیرا موضوع منابع انسانی و پتانسیل ها از اعتبارات باارزش تر است .

وی طلیعه مدیریت را چیره شدن به کار و تمامی امور دانست و گفت : تسلط به امور موجب می شود تا وضع موجود به بهترین شکل ممکن تغییر یابد .

هوائی خواستار به کارگیری بهینه از ظرفیت های بالقوه شهرستان شیروان جهت درآمدزایی و رسیدن به درآمد پایدار شد و گفت : مجموعه شیر کوه شهرستان شیروان می تواند به مرکز بزرگ گردشگری و معرفی بیشتر استان در سطح کشور شود.

گفتنی است در این آیین شهرداران جدید شیروان و زیارت با حضور معاون عمرانی استاندار معرفی شدند.

آخرین ویرایش در یکشنبه, 11 مهر 1400 ساعت 19:23
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره