اخبار برگریده
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403 22:41

پنج شنبه, 10 تیر 1400 ساعت 14:08
  • .

پیام استاندار خراسان شمالی به مناسبت روز صنعت و معدن

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

محمدعلی شجاعی ، استاندار خراسان شمالی طی پیامی فرارسیدن دهم تیرماه، روز ملی صنعت و معدن را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش نسیم امروز، متن پیام به شرح زیر است:

تاکیدات مقام معظم رهبری در دهه اخیر برای تعیین شعار سال با محوریت اقتصاد و تولید داخلی، مانع زدایی و پشتیبانی نشان دهنده توجه ایشان به رونق اقتصادی کشور است و بدون شک حوزه های صنعت و معدن از مهترین بخش ها برای تحقق این امر، تولید اشتغال و افزایش درآمد داخلی کشور است.

دهم تیر ماه که در تقویم کشور به نام روز صنعت و معدن نامگذاری شده است یادآور نقش موثر این بخش در اقتصاد کشور و همچنین فرصتی مناسب برای ارج نهادن به تلاشگران این عرصه است.

خوشبختانه در سال های اخیر در سایه منویات رهبر فرزانه انقلاب، سیاست های دولت و حضور پررنگ بخش خصوصی در حوزه صنایع و معادن سبب پیشرفت چشمگیری در مسیر تولید محصولات داخلی و ایجاد درآمد پایدار شده که این اتفاق مهم و مثبت نیز در استان خراسان شمالی با ایجاد انسجام و هم افزایی رخ داده است.

استان خراسان شمالی دارای ظرفیت های فراوانی در بخش صنعت و معدن می باشد که باید با نگاهی توسعه گرا و آینده نگر و با ایجاد انسجام و هم افزایی بین بخش های دولتی و خصوصی زمینه رشد و شکوفایی این بخش ها فراهم شود تا قطار پیشرفت و توسعه استان با شتاب بیشتری به مقصد خود که همان استانی آباد و پیشرفته است، برسد و در این راستا توجه صنایع به انجام مسئولیت های اجتماعی خویش در برابر استان و مردم شریف، نجیب و با بصیرت این خطه نیز نباید مورد غفلت قرار گیرد.

بدون شک در شرایط کنونی کشور که اقتصاد کشور به دلیل تحریم های ناجوانمردانه دشمنان نظام جمهوری اسلامی و شیوع بیماری کرونا دچار مشکل شده است، بخش صنعت و معدن به عنوان پیشران توسعه همچون دوران دفاع مقدس و بعد از آن در دوران بازسازی کشور همچنان می تواند با ایفای پر رنگ نقش خود سبب بی اثر شدن توطئه های دشمنان نظام و عزت و اقتدار میهن اسلامی گردد.

اینجانب فرارسیدن دهم تیر ماه روز ملی صنعت و معدن را به فعالان این حوزه تبریک عرض می نمایم و توفیقات روز افزونشان را در راه تعالی ایران اسلامی از درگاه پروردگار متعال آرزومندم.

محمد علی شجاعی

استاندار خراسان شمالی

آخرین ویرایش در جمعه, 11 تیر 1400 ساعت 19:38
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره