اخبار برگریده
پنج شنبه, 30 فروردين 1403 11:08

جمعه, 28 خرداد 1400 ساعت 11:31
  • .

استاندار خراسان شمالی رای خود را به صندوق انداخت

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی در نخستین دقایق شروع اخذ رای با حضور در مسجد انقلاب و در شعبه ۵۴ بجنورد رای خود به صندوق انداخت.

به گزارش نسیم امروز، محمد علی شجاعی از مردم استان خراسان شمالی خواست تا با حضور گسترده خود در این انتخابات یکبار دیگر حماسه حضور خود را همانند سایر رویدادهای سیاسی در کشور تکرار کنند.

استاندارخراسان شمالی پس از انداختن رای خود در صندوق قرار است تا برای بررسی میدانی وضعیت شعب اخذ رای به ۸ شهرستان این استان نیز سفر کند و از ستاد انتخابات در این شهرستان ها نیز بازدید خواهد کرد.

نخستین مقصد سفر استاندار خراسان شمالی پس از رای دادن، بازدید ستاد انتخابات و بررسی میدانی شعب اخذ رای شهرستان مرزی راز و جرگلان در این خطه شمال کشور پیش بینی شد و پس از آن به شهرستان های مانه و سملقان، گرمه، جاجرم، اسفراین، شیروان و فاروج سفر خواهند کرد.

نماینده عالی دولت در استان خراسان شمالی شب گذشته نیز به صورت سرزده از ستاد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری شهرستان بجنورد نیز بازدید کرد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری، میاندوره ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان امروز جمعه ۲۸ خردادماه در سراسر کشور برگزار می شود.

در این دوره از انتخابات 672 هزار نفر از جمعیت 863 هزار نفری خراسان شمالی واجد شرایط اخذ رای هستند و 25 هزار نفر نیز کار برگزاری این انتخابات را بر عهده دارند و در آخرین انتخابات حدود 57.2 درصد از واجد شرایط رای دادند./ ایرنا

آخرین ویرایش در جمعه, 28 خرداد 1400 ساعت 11:31
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره