اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 12:40

دوشنبه, 24 خرداد 1400 ساعت 08:50
  • .

داشتن دید وسیع مدیران در اجرای طرح های توسعه ای

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: داشتن دید ‌و‌نگاه وسیع مدیران در اجرای طرح های توسعه ای از جمله پروژه بزرگ امامزاده سید عباس می تواند مدیران را در پیشبرد اهداف این طرح بیشتری یاری کند.

به گزارش نسیم امروز، محمد علی شجاعی در جلسه طرح توسعه حرم امامزاده سید عباس بجنورد با تاکید بر اینکه ملاحظات تمام دستگاه های اجرایی استان باید در این طرح اعمال شود، افزود: در بحث تملک ها هم نباید مردم متضرر شوند ضمن اینکه تمام منفعت این طرح برای تمام مردم استان است.

وی تصریح کرد : تمام منافع طرح توسعه حرم امامزاده سید عباس بجنورد برای مردم استان و در راستای ایجاد درآمد پایدار و کاری ماندگار خواهد بود.

شجاعی تصریح کرد: هر چند بهره برداری از این طرح بزرگ و مهم استان زمانبر خواهد بود اما کاری ماندگار برای مردم می شود لذا تمام موارد با جزییات آن باید لحاظ شود.

وی در خصوص اهمیت نقش مشاور این پروژه تصریح کرد: یکی از وظایف اصلی مشاور این پروژه داشتن نگاه بلند به انجام دقیق و با جزئیات این طرح است تا در بلند مدت بتوان از آن بعنوان یک کار ماندگار یاد کرد.

شجاعی با بیان اینکه در اجرای پروژه فوق باید از تمام ظرفیت ها حداکثر استفاده را برد، خاطرنشان کرد:زمان بندی نیز در اجرای این طرح بسیار مهم است .

آخرین ویرایش در دوشنبه, 24 خرداد 1400 ساعت 08:50
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره