اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 00:38

شنبه, 01 خرداد 1400 ساعت 13:41
  • .

اجرای درست مصوبات ستاد مدیریت کرونا

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه جان افراد برای مهم مهم است گفت: مصوبات این ستاد بدون سلیقه و فتوای شخصی لازم الاجراست.

به گزارش نسیم امروز، محمدعلی شجاعی در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با ابراز گلایه از دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص عدم ارائه لیست افراد بالای 80 سال جامانده از واکسیناسیون گفت: تا 24 ساعت آینده این لیست باید به فرمانداران و بخشداران اعلام شود. وی با بیان اینکه انجام واکسیناسیون تشخیص فردی نیست و نباید بخاطر برخی افراد موجب شیوع دوباره بیماری شویم، افزود: فرمانداران و بخشداران باید کار میدانی کنند و با شناسایی افراد جامانده واکسیناسیون را انجام دهند.

شجاعی با تاکید بر ورود سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به آگاه سازی عمومی برای انجام واکسیناسیون، گفت: رسانه ها و سازمان صدا و سیما جهت ارائه توصیه ها و هشدارهای لازم به مردم همکاری کنند.

مقام عالی دولت در خراسان شمالی در ادامه سخنان خود افزود: در جلسه هفته آینده بخشداران و فرمانداران که نتوانند هدف گذاری واکسینه کردن دو سوم گروه سنی بالای هشتاد سال جامانده از واکسیناسیون را انجام دهند باید پاسخگو باشند.

شجاعی با تاکید بر اینکه بیماری کرونا اقتصاد را تحت تاتیر قرار داده است، گفت: به رغم تمامی فشارهای اقتصادی اما اصناف در برخی از ایام ملزم به تعطیلی بودند و اکنون که دولت واکسن تهیه و اولویت ها را اعلام کرده است نباید اجازه دهیم به دلیل سلیقه و تشخیص فردی اجرایی نشود.

وی تاکید کرد: پیشگیری از شیوع بیماری کرونا یعنی برنامه ریزی و تلاش جهت اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری است.

آخرین ویرایش در شنبه, 01 خرداد 1400 ساعت 18:11
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره