اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 14:03

یکشنبه, 29 فروردين 1400 ساعت 11:53
  • .

سو دادن به انتخابات از وظایف هیات های اجرایی نیست

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: اعضای هیات های اجرا و نظارت بر انتخابات حق سمت و سو دادن به انتخابات را ندارند و اجازه نمی دهیم در استان حتی بخاطر یک نفر صحت و سلامت انتخابات زیر سوال برود.

محمدعلی شجاعی در نشست با اعضای هیات بازرسی انتخابات استان و شهرستان ها گفت: اساس برگزاری انتخابات در استان رعایت اصل صحت و سلامت انتخابات است تا شاهد انتخاباتی با مشارکت حداکثری باشیم.

شجاعی با تاکید بر رعایت آداب برگزاری انتخابات افزود: صحت و سلامت انتخابات موجب انگیزه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و رقابت سالم بین کاندیداها خواهد شد.

وی گفت: پذیرفتن انجام وظیفه در هیات های اجرا و نظارت بر انتخابات به معنای عدم حمایت از کاندیدای خاص و سمت و سو دادن به انتخابات است، بنابراین در تعیین بازرسان صندوق های رای باید نهایت دقت را داشته باشیم.

شجاعی با تاکید بر آموزش لازم به بازرسان و سربازرسان برای شناخت چارچوب اختیارات و وظایف خود، افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تا کنون در هر انتخاباتی به دنبال کوبیدن بر طبل جانبداری، تقلب و عدم صحت در برگزاری انتخابات است.

وی با بیان اینکه ما امانتدار رای مردم هستیم و باید خاستگاه و جایگاه قانونی خود را بدانیم، گفت: خراسان شمالی در انتخابات مجلس شورای اسلامی به لحاظ صحت و مشارکت جزو استان های برتر بود و باید تلاش کنیم این سند افتخار بار دیگر در انتخابات پیش رو رقم بخورد.

آخرین ویرایش در یکشنبه, 29 فروردين 1400 ساعت 11:53
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره