چاپ کردن این صفحه .
چهارشنبه, 27 اسفند 1399 ساعت 17:49
  • .

ارائه خدمات سفر برای تسهیل تردد؛ نه اسکان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا گفت: ارائه خدمات سفر استان برای تسهیل در تردد مسافران است نه اسکان آنان.

به گزارش نسیم امروز، محمدعلی شجاعی در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان با محوریت نوروز ۱۴۰۰ اظهار کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در تمامی حوزه ها الزامی است و استثنایی وجود ندارد.

شجاعی با اشاره به اینکه دستگاه های متولی ارائه خدمات سفر باید از تمامی ظرفیت های خود استفاده کنند، افزود: امکانات لازم در پایگاه های خدمات سفر باید فراهم شود.

وی گفت: در تمامی ورودی های استان یک مکان خاص با تابلوی ستاد خدمات سفر استان خراسان شمالی جانمایی شود و تمامی متولیان امر با تاکید بر تقسیم کار برای ارائه خدمات بهتر در این مکان مستقر شود.

شجاعی با تاکید بر مشخص بودن نیروهای ارائه خدمات به مسافران با هدف دسترسی آسان، افزود: خدمات سفر تعطیلی ندارد و این مراکز باید 24 ساعته فعالیت داشته باشند تا حتی یک نفر از مسافران دچار مشکل نشود.

وی با بیان اینکه فرمانداران مسئولیت پیگیری برای جانمایی پایگاه های ارائه خدمات سفر در شهرستان ها را بر عهده دارند، گفت: شهرداری هر شهری موظف است مشابه این فضاها را در شهر ایجاد کند تو با استقرار نیروهای ادارات مربوطه خدمات شبانه روزی ارائه شود.

شجاعی افزود: آمار خلاصه شده بروز به ویژه هشدارهای هواشناسی در اختیار سیستم اطلاع رسانی قرار بگیرد تا با ورود هر مسافر پیامکی شامل خوشامدگویی، هشدارها و آدرس پایگاه های خدمات سفر استان ارسال شود.

مشخص بودن فهرست مراکز درمانی کشیک به ویژه داروخانه ها، تعریف دستگاه های پشتیبان و معین شهرستان ها، تامین اقلام و کالاهای اساسی به ویژه نان توسط سازمان صمت، فعال بودن سیستم بانکی به ویژه خودپردازها، ساماندهی مراکز بیمه، ممنوعیت تجمع در امامزاده ها از دیگر تاکیدات شجاعی با هدف ارائه خدمات بهتر به مسافران در این نشست بود.

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 27 اسفند 1399 ساعت 17:49
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn