چاپ کردن این صفحه .
پنج شنبه, 14 اسفند 1399 ساعت 08:56
  • .

شهدا مایه مجد و عظمت انقلاب اسلامی هستند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی در دیدار با خانواده شهید مجید رجایی نجف آباد گفت: شهدا مایه مجد و عظمت انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش نسیم امروز، محمد علی شجاعی با حضور در جمع خانواده شهید رجایی نیا در روستای نجف آباد فاروج که در روزهای گذشته در سیستان و بلوچستان به دست گروه تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد، گفت: بنده اعتقاد دارم ما هر چه داریم از خون شهدا و صبر و بزرگی خانواده آنان است که اینگونه افراد با انتخاب راه مردانگی و استقامت در دامان آنان رشد می کنند.

شجاعی افزود: فردی که این راه را برای زندگی و خدمت به کشورش انتخاب می کند جنگیدن و شهادت دور از ذهنش نیست و این نشان از تربیت، بلوغ، بزرگی و رادمردی این افراد است.

شجاعی گفت: در روزهایی که مدافعان حرم در سوریه بودند دشمنان نظام گمان می کردند اگر جنگی اتفاق بیفتد دیگر مانند روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب و دفاع مقدس کسی اهل جنگ و جبهه نیست اما رشادت و ایستادگی بزرگمردانی مانند "شهید حججی" به آنان فهماند که نسل سوم و چهارم هم تربیت شده امام راحل، مقام معظم رهبری و انقلاب هستند.

وی افزود: اینگونه آسمانی شدن و شهادت تقدیر هر فردی نیست و عظمتی دارد که خدواند خود می داند برای چه فرد و خانواده ای تقدیر کند و بنده و سایر مسئولان در این دیدارها احساس کوچکی می کنیم که هر آنچه ما انجام می دهیم در برابر کار شهدا و صبر خانواده آنان ناچیز است.

گفتنی است :در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهان سپاه و ناجا و مسئولان استانی و محلی نیز حضور داشتند.

آخرین ویرایش در پنج شنبه, 14 اسفند 1399 ساعت 08:56
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn