اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 12:59

پنج شنبه, 14 اسفند 1399 ساعت 08:54
  • .

استاندار خراسان شمالی فردی پیگیر و مطالبه گر است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: استاندار خراسان شمالی فردی پیگیر و مطالبه گر است و اولین استانی است که استاندارش درخواست جلسه توجیهی طرح پدافند غیرعامل را می دهد.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، سردار رحیمی در نشست شورای پدافند غیرعامل استان با قدردانی از پیگیری ها و حمایت های ویژه دکتر شجاعی برای تهیه و تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استان، گفت: استاندار خراسان شمالی و اعضای شورای عالی پدافند نشان داده اند متحد و نکته سنج هستند.

سردار رحیمی خراسان شمالی را از استان های پیشگام در اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل دانست و گفت: خراسان شمالی در بحث تکمیل طرح جامع پدافند غیرعامل پانزدهمین استان و در شاخص رونمایی از این طرح چهارمین استان است.

معاون بسیج و امور استان‌های پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه سند پدافند غیر عامل سندی مهم و راهبردی است، گفت: این طرح شناسنامه‌ای راهبردی برای استان‌ها است و می‌تواند بسیاری از خطرات و آسیب‌های احتمالی را رفع کند.

سردار رحیمی افزود: پدافند غیرعامل یکی از اصلی ترین مواردی است که به فرمایش مقام معظم رهبری برای یک مقطع خاص نیست بلکه یک فعالیت همیشگی و مستمر است.

وی مهمترین هدف طرح جامع پدافند غیرعامل را شناسایی مخاطرات و تهدیدات در حوزه زیرساخت‌های مهم و حیاتی و برنامه ریزی برای رویارویی با این تهدیدات احتمالی عنوان کرد.

آخرین ویرایش در پنج شنبه, 14 اسفند 1399 ساعت 08:54
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره