چاپ کردن این صفحه .
چهارشنبه, 22 بهمن 1399 ساعت 18:37
  • .

قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار از حضور مردم

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه و استاندار خراسان شمالی در پیامی از حضور پرشور و باشکوه مردم استان در گرامیداشت چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قدردانی کردند.

بهگزارش نسیم امروز،  متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بدون شک هر ساله حضور باشکوه ملت بزرگ ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده بلوغ سیاسی آنان بوده است که همیشه تصاویری شورانگیز و پرافتخاری را در برابر دیدگان دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش می گذاشت اما امسال که به دلیل شیوع بیماری منحوس کرونا و با هدف حفظ جان و سلامت مردم این حضور به صورت رژه خودرویی برگزار شد.

باز هم مردم شریف و ولایتمدار استان خراسان شمالی بمانند سایر نقاط کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی حضوری پرشور را رقم زدند و برگ زرین دیگری را در تاریخ این مرز و بوم ثبت کردند. این حضور که در آن تمامی اقشار مردم و حتی نسل های چهارم و پنجم انقلاب به زیبایی خودنمایی می کرد، نشان دهنده پیوند عمیق ملت ایران با انقلاب اسلامی و تجدید بیعت مجدد با آرمان های امام راحل و مکتب سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است که باز هم توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را در ناکارآمدی نظام و ایجاد شکاف بین امت و نظام خنثی نمود.

بی شک این حضور مقتدرانه و انقلابی بیانگر موج همدلی ملت و حاکمیت است که به ما مسئولان یادآور می شود در برابر این ملت شریف و ولایتمدار رسالت خطیری بر عهده داریم تا با تلاش شبانه روزی مشکلات را برطرف و نیازها را تامین کنیم.

اینجانبان از مردم مومن، ولایتمدار، انقلابی، شجاع و با بصیرت استان خراسان شمالی قدردانی می نمائیم و امید داریم که به لطف الهی و در سایه رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و با اتحاد و همبستگی آینده ای درخشان برای میهن عزیزمان ایران رقم خواهد خورد.

آخرین ویرایش در پنج شنبه, 23 بهمن 1399 ساعت 09:07
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn