اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 18:05

جمعه, 26 دی 1399 ساعت 15:13
  • .

بازگشت آمریکا به برجام مستلزم لغو تحریم‌هاست

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: بازگشت به برجام بدون لغو تحریم‌ها معنا ندارد در غیر این صورت این معاهده بین‌المللی تنها یک تعهد بی‌خاصیت خواهد بود.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام رضا نوری در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته بجنورد خاطرنشان کرد: به فرموده رهبری برگشتن به برجام بدون برداشتن تحریم ها مفید فایده نخواهد بود.

وی افزود: با برگشتن به برجام بدون برداشتن تحریم ها تنها می خواهند امیدی در برخی ها ایجاد و نگاه‌ها را معطوف به خارج از مرزها کنند و پس از آن برجام دوم وسوم و مداخله در امور کشور را مطرح کنند.

خطیب جمعه بجنورد افزود: در این زمینه خواهند گفت باید دست از همه فعالیت های موشکی و دفاعی هم بردارید.

وی در ادامه با اشاره به آغاز دهه فاطمیه دوم و تسلیت این ایام بر بزرگداشت این بانوی نمونه اسلام تاکید کرد و از مردم خواست تا از حضرت فاطمه س الگو بگیرند.

وی با بیان این که رهبری در ۱۹ دی ماه در سخنان خود به نکاتی اشاره داشتند که باید باید به آن توجه کرد اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری حضور آمریکا در منطقه باعث بی ثباتی و بحران می شود و با نگاهی به جنگ های چهل سال اخیر در منطقه درمییابیم که بحران ساز بزرگ منطقه و بانی هر ۶ جنگ و ناآرامی آمریکاست.

حجت الاسلام نوری گفت: رهبر معظم انقلاب واردات واکسن آمریکایی و انگلیسی و به تعبیری فرانسوی را ممنوع کردند و گفتند که این را قبول را نداریم و نباید وارد کشور شود.

وی اظهار داشت: با این کیاستی که رهبری داشتند نخست این که نگاه‌ها را معطوف به دانشمندان کشور کردند تا واکسن ساخت داخل به نتیجه برسد و ثانیا به این نکته نیز همه را متوجه کردند که این کشورها قابل اطمینان نیستند مانند خون های آلوده ای که وارد کشور شد.

آخرین ویرایش در شنبه, 27 دی 1399 ساعت 08:43
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره