چاپ کردن این صفحه .
دوشنبه, 22 دی 1399 ساعت 10:27
  • .

ورود آستان قدس با نگاه اقتصادی موجب ایجاد درآمد پایدار

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: ورود آستان قدس به تعریف و اجرای پروژه های جدید با نگاه اقتصادی در خراسان شماای موجب ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای مردم استان خواهد شد.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، محمد علی شجاعی در مدیر عامل بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی، گفت: با توجه به کمبودهای مالی دولت تلاش کردیم با حضور مسئولان مختلف کشوری در استان و انعقاد تفاهم نامه های گوناگون نداشته های استان در بخش های مختلف را تامین کنیم.

شجاعی با تاکید بر پیگیری استان برای اجرای تفاهم نامه ها و تخصیص اعتبارات مربوط، افزود: به دنبال انجام امور عام المنفعه از سوی آستان قدس در استان نیستیم بلکه می‌خواهیم آستان قدس با نگاه اقتصادی و بررسی ظرفیت شهرستان ها به حوزه های مختلف ورود کند تا نتیجه این حضور ایجاد اشتغال و درآمد پایدار و رونق وضعیت اقتصادی برای مردم استان باشد.

شجاعی با بیان اینکه استان خراسان‌شمالی در محصولات کشاورزی دارای رتبه های برتر در سطح کشور است، افزود: این استان دارای رتبه ششم انگور، سوم زعفران و ...است و آستان قدس می‌تواند در حوزه فرآوری و تبدیل محصولات کشاورزی ورود کند. تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام آستان قدس و سرمایه گذاری در حوه مستحدثات، راه ها و زیرساخت های استان از دیگر تاکیدات استاندار خراسان شمالی در این نشست بود.
آخرین ویرایش در دوشنبه, 22 دی 1399 ساعت 10:27
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn