اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 18:25

سه شنبه, 11 آذر 1399 ساعت 09:01
  • .

استاندار: مجوزهای بی مورد ترددها ضبط شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی با قدردانی از مردم و اصناف در اجرای طرح اعمال محدودیت های جدید کرونایی بر ضبط مجوزهای بی مورد تردد ها تاکید کرد.

به گزارش نسیم امروز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی در در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: گزارشات نشان می دهد وضعیت استان از نظر ابتلا و بستری ناشی از بیماری کرونا از زمان اعمال محدودیت های جدید کرونایی تا کنون بهتر شده است.

وی با بیان اینکه بعد از پایان طرح اعمال محدودیت های جدید کرونایی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گزارش نتایج حاصل از اجرای طرح را اعلام می کند و استان ها باید پاسخگوی تغییر وضعیت خود باشند، گفت: فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی مسئول حوزه کاری خود هستند و باید به استان پاسخ دهند.

شجاعی با تاکید بر نظارت بیشتر دستگاه های اجرایی به ادارات زیر مجموعه خود، افزود: نظارت ها باید بیشتر شود تا ادارات پشت درهای بسته به عده ای خدمات ارائه ندهند و استان را دچار مشکل نکنند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با انتقاد از صدور مجوزهای تردد بی مورد توسط ادارات، گفت: فرمانداران باید بر این موضوع نظارت بیشتری داشته باشند و نیروی انتظامی و پلیس راهور مجوز را ضبط کند تا با اداره صادر کننده مجوز برخورد شود.

شجاعی در ادامه این نشست بر اجرای بیشتر محدودیت های کرونایی شهرهای همجوار استان با دیگر استان ها تاکید کرد.

وی با قدردانی از اصناف استان در اجرای طرح اعمال محدودیت ها، افزود: در خصوص اعطای تسهیلات به اصناف آسیب دیده از کرونا مقرر کردیم بر اساس نیازسنجی علاوه بر آنچه سطح ملی تعیین کرده است پرداخت تسهیلات از سوی بانک ها تسهیل و روان‌سازی شود و در صورت نیاز برای افزایش تسهیلات از سطح ملی پیگیری شود.

رئیس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در ادامه خطاب به مردم استان خراسان شمالی گفت: برخی از فوتی ها ناشی از عدم مراجعه و یا مراجعه دیرهنگام افراد به مراکز درمان است و بنابراین از مردم استان می خواهم این بیماری را جدی بگیرند و حتی با مشاهده و بروز ابتدایی ترین آثار بیماری به پزشک و مراکز درمان مراجعه کنند.

شجاعی گفت: با توضیحات بیشتر توسط پزشکان در صدا و سیما ترس و نگرانی مردم از مراجعه به مراکز درمانی برطرف شود.

آخرین ویرایش در سه شنبه, 11 آذر 1399 ساعت 19:43
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره