اخبار برگریده
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403 03:29

چهارشنبه, 05 آذر 1399 ساعت 11:48
  • .

حضور جدی قرارگاه خاتم الانبیا در خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: با بهره برداری از پروژه های متعدد در قالب تفاهم نامه ، شاهد حضور جدی تر و فعال تر قرارگاه خاتم الانبیا در خراسان شمالی خواهیم بود.

به گزارش نسیم امروز به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خراسان شمالی دکتر سعید محمد در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به ظرفیت های بالای خراسان شمالی در حوزه های مختلف اشاره و افزود:بزرگترین ظرفیت استان همدلی و انسجام بین تمام مسئولان و حضور همیشه در صحنه مردم است.

وی تصریح کرد: در کمتر استانی چنین وفاق بین مسئولان مشاهده شده و مهم تر آنکه تلاش مسئولان برای حل مشکلات مردم است.

سردار محمد یکی دیگر از ظرفیت های استان را در حوزه مادی دانست و بیان کرد: هرچند استان در این حوزه بسیار غنی است اما از ظرفیت بخش های مرزی و صادراتی به درستی استفاده نشده است لذا باید مجوزهای لازم صادر شود.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه خاتم الانبیا از سنوات گذشته در خراسان شمالی نقش آفرینی داشته و تاکنون ۱۰ پروژه نیز تکمیل شده است.

سردار محمد اظهار داشت: در حوزه های مختلف راهسازی، راه آهن، مخابرات، آب ، کشاورزی و صنعتی برای این استان توافقات خوبی انجام شده است.

وی وجود ظرفیت هایی همچون کارخانه آلومینای جاجرم و راه آهن را بسیار بالا عنوان کرد و افزود: از این ظرفیت ها می توان برای توسعه بیشتر استان بهره برد.

سردار محمد به مناسبت ۵ آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان هدیه تخصیص اعتبار جهت انتقال گاز به منازل ۲ هزار خانوار روستایی خراسان شمالی را از سوی قرارگاه اعلام کرد.

آخرین ویرایش در پنج شنبه, 06 آذر 1399 ساعت 10:18
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره